May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۶۴۴۰۱
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
0
مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست تصریح کرد: اصولا کار بازرسی و ارزیابی عملکرد همواره با تنش های خاص خود همراه است، در کنار دیگر همکاران در سازمان ما موظف هستیم برای سلامت سیستم و سلامت کار تلاش کرده و ارائه خدمات کنیم.
مدیرکل دفتر بازرسی سازمان میراث فرهنگی معرفی شدپول‌نیوز- مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان با حضور یدالله جعفری مشاور رئیس سازمان و مدیر کل حوزه ریاست، محمد جواد عباباف مدیر کل حراست، رحمت الله رئوف رئوف مدیر کل سابق دفتر بازرسی و ایرج خرازی مدیر کل جدید این دفتر و جمعی از همکاران این دفتر (عصر شنبه 7 آذر) برگزار شد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، در این مراسم جعفری با اشاره به ایام اربعین حسینی که مصادف با حرکت جمعی علاقمندان امام حسین به کربلای معلی شده است گفت: در این دوره زمانی شاهد صحنه هایی ناب و بی بدیل از علاقه موج عاشقان اباعبدالله هستیم که حسرت بازماندگان از این سفر را برمی انگیزد.

وی افزود: خوشبختانه شاهد هستیم که در رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما تذکرهایی به ویژه در زمینه دریافت روادید داده می شود، همه اینها فیلترهایی برای ایجاد امنیت و طی کردن مسیر زیارت به سلامت و امنیت هستند تا مشکلی برای زائران در این ایام ایجاد نشود.

جعفری با اشاره بر وجود تفکر های خاص در زمینه بازرسی و نظارت گفت: همه ما به نوعی تفکری خاص نسبت به این حوزه مهم در زندگی داریم در حالی که باید در نظر داشت که این امر تنها برای سلامت و امنیت ما در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر ناامنی هایی که به دلیل وجود داعش در عراق وجود دارد یادآور شد: با توجه به این ناامنی ها باید بیش از پیش به زمینه سازی امنیت زائران با رعایت ضوابط و قوانین توجه کرد، رعایت قوانین و سفر قانونی به این کشور خود زمینه ساز امنیت زائران است.

مشاور رئیس سازمان و مدیر کل حوزه ریاست تصریح کرد: اصولا کار بازرسی و ارزیابی عملکرد همواره با تنش های خاص خود همراه است، در کنار دیگر همکاران در سازمان ما موظف هستیم برای سلامت سیستم و سلامت کار تلاش کرده و ارائه خدمات کنیم.

وی تاکید کرد: تنها امری که باعث کاهش چالش ها و مشکلات در سیستم های اداری می شود پیشگیری است، در این راستا با پیشگیری میتوان با کمترین مشکل و دلخوری سیستم اداری را به پیش برد.

جعفری با اشاره بر حسن فعالیت رحمت الله رئوف مدیر کل دفتر ارزیابی و عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان در سال های خدمت خود در سازمان گفت: تلاش های ایشان طی سالیان خدمت در سازمان بر کسی پوشیده نیست و در این جایگاه از زحمات وی تقدیر می شود و امیدواریم در مسئولیتی جدید از خدمات ایشان بهره مند شویم.

وی در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد: اقای خرازی از همکاران سخت کوش ما در سازمان نیز دغدغه حضور داشته و ما همواره از زحمات وی برخوردار بوده ایم که امید است در مسئولیت جدید وی در دفتر ارزیابی و عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان نیز با همکاری شما همکاران کوشا به موفقیت های بیشتری دست یابند.

در ادامه این نشست رئوف مدیر کل سابق دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان ضمن تبریک این مسئولیت به خرازی مدیر کل جدید این حوزه گفت: مسئولیت بازرسی همواره مورد اعتراض است، بحث ارزیابی و عملکرد که بخش موثری در این اداره کل است توجه بیش از پیش را می طلبد.

وی تاکید کرد: همکاران ما در این اداره کل در شرایط بسیار سختی که سازمان با آن مواجه بود در بحث جابجایی ها در دولت قبل به خوبی عمل کرده اند تا بازیابی لازم در سازمان صورت گیرد، آنها در دو بخش بازرسی و رسیدگی به شکایات بسیار سنجیده و پیگیرانه عمل کردند و در این زمینه مورد تقدیر نیز قرار گرفتند، امیدوارم از این پس نیز با همکاری مستمر با اقای خرازی نیز به درجات بالاتری از موفقیت دست یابند.

در ادامه این نشست خرازی مدیرکل جدید دفتر عملکرد و بازرسی سازمان نیز با اشاره بر سختی ها و ظرافت های حوزه بازرسی گفت: ضمن تشکر از اقای رئوف که در این سال ها در سازمان زحمات بسیاری کشیده اند، از همکاران این حوزه درخواست دارم که با همان جدیت ما را در ادامه راه فعالیت این حوزه یاری دهند تا به هدف گذاری های سازمانی در این زمینه دست یابیم.

وی تاکید کرد: در سازمان هدف ما منافع ملی و توسعه است، حوزه بازرسی نیز باید امر توسعه را بیشتر مورد نظر داشته باشد تا ضمن تسلط بر جزئیات کار راهکارهای پیشگیرانه را نیز مورد عمل قرار دهیم.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: در اینجا از حسن نظر ریاست سازمان، مدیر کل حوزه ریاست ،مدیر کل حراست تشکر می کنم و زحمات ارزشمند همکار گرامی رئوف را نیز در این حوزه ارج می نهم و برای ایشان در مسئولیت های آینده ارزوی توفیق دارم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیرکل سابق عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان تجلیل و حکم مدیر کل جدید این حوزه به وی اعطا شد.
برچسب ها: گردشگری ، بازرسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: