کد خبر: ۱۶۴۷۹۹
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
0
رئیس پلیس راه لرستان نیز گفت: بارش برف وباران و ریزش کوه موجب مسدود شدن برخی محورهای ارتباطی استان شد.
پول‌نیوز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از واژگون شدن یک‎دستگاه مینی‎بوس در رودخانه محور کوهدشت به کرمانشاه خبر داد.

محمد دارایی افزود: هر ۱۲ سرنشین خودرو نجات یافتند.

وی اظهار کرد: این حادثه در ۲۵ کیلومتری محور کوهدشت به کرمانشاه رخ داد که بر اثر آن یک‎دستگاه مینی‎بوس به علت بی‎احتیاطی و آب گرفتگی سطح جاده، دچار انحراف و سپس واژگونی شد و به داخل رودخانه سقوط کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: گروه امداد و نجات مستقر در پایگاه امداد و نجات بین شهری بلوران، عملیات رهاسازی مصدومان حادثه با استفاده از وسایل و امکانات موجود در خودروی ست نجات را انجام دادند و تمامی ۱۲ نفر سرنشین حادثه دیده توسط امدادگران و نجات‌گران انتقال داده شدند.

سرهنگ مرتضی چغلوند، رئیس پلیس راه لرستان نیز گفت: بارش برف وباران و ریزش کوه موجب مسدود شدن برخی محورهای ارتباطی استان شد.

وی افزود: محورهای ارتباطی گچور درشهرستان دلفان و زالیان در بروجرد به دلیل بارش برف شدید مسدود شده و نیروهای راهداری و پلیس راه در حال بازگشایی، ایمن‎سازی و خدمات ترافیکی در این مناطق هستند. همچنین محور ارتباطی زانوگه- کوهدشت به علت سیل و پوشیده شدن سطح راه، مسدود و تردد در آن به سختی انجام می‎شود که پلیس راه با حضور در منطقه در حال ایمن‎سازی جاده است.

فرمانده پلیس راه لرستان تصریح کرد: همچنین در محور ارتباطی پلدختر به چم حیدر نیز ریزش کوه در چند نقطه اتفاق افتاده است و عوامل راهداری در حال عزیمت به منطقه برای بازگشایی جاده هستند. رانندگان با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی و لغزندگی جاده‎ها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: