کد خبر: ۱۶۴۸۰۳
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
0
در اين طرح که با همکاري شرکت بيمه نوين اجرايي شده، سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوين بر اساس ميزان سپرده‌گذاري خود تحت پوشش بيمه‌هاي آتش‌سوزي، حوادث و درمان قرار مي‌گيرند.
استقبال سپرده‌گذاران از صدور بيمه نامه‌های بانک اقتصادنوينپول‌نیوز- هديه بيمه سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوين که با هدف قدرداني از حسن توجه مشتريان آغاز شده بود، با استقبال سپرده‌گذاران اين بانک روبرو شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين طرح که با همکاري شرکت بيمه نوين اجرايي شده، سپرده‌گذاران بانک اقتصادنوين بر اساس ميزان سپرده‌گذاري خود تحت پوشش بيمه‌هاي آتش‌سوزي، حوادث و درمان قرار مي‌گيرند.

علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي‌توانند به سايت اينترنتي بانک اقتصادنوين به آدرس www.enbank.ir و يا سايت شرکت بيمه نوين به آدرس www.novininsurance.com مراجعه نمايند. ضمن اينکه کارشناسان مرکز ارتباط نوين به شماره 48031000-021 در تمام ساعات شبانه روز و همين طور کارکنان کليه شعب در سراسر کشور در ساعات کاري پاسخگوي سوالات مردم عزيز در اين زمينه خواهند بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: