کد خبر: ۱۶۴۹۶۰
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
0
وی ادامه داد: البته نرخ بلیت هواپیما در سایر مسیر‌ها نیز فعلاً افزایش نیافته‌ و هیچ شرکت هواپیمایی افزایش قیمت نداشته است.
پول‌نیوز- دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی گفت: با وجود ابلاغ قانون آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در راستای رفاه حال زائران امام رضا (ع)، شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت پروازهای خود را در مسیر مشهد و نیز سایر مسیر‌ها فعلاً افزایش نداد‌ه‌اند و نرخ‌های نجومی زیر سر چارترکنندگان است.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌‌وگویی اظهار داشت: با وجود ابلاغ قانون آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، شرکت‌‌های هواپیمایی تلاش کردند در راستای رفاه حال زائران امام رضا (ع)، ‌نرخ بلیت پروازهای خود را در مسیر مشهد ثابت نگه دارند و افزایش ندهند.

وی ادامه داد: البته نرخ بلیت هواپیما در سایر مسیر‌ها نیز فعلاً افزایش نیافته‌ و هیچ شرکت هواپیمایی افزایش قیمت نداشته است.

دبیر انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی در پاسخ به این گفته که به چه دلیل در حال حاضر برخی آژانس‌‌های هواپیمایی نرخ بلیت تهران-مشهد را تا 600 هزار تومان هم به فروش می‌رسانند؟ توضیح داد: این افزایش جهشی قیمت که بدون هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی و سازما‌ن هواپیمایی کشوری رخ داده ‌است، زیر سر چارتر‌کنندگان و آژانس‌های متخلف است.

اسعدی سامانی گفت: مردم در صورت مواجهه با هر گونه افزایش قیمت جهشی، به واحد بازرسی و شکایات سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه آزادسازی نرخ‌ها بازار را متعادل و آرام می‌کند، ادامه داد: به دلیل آنکه آخرین روزهای سوء استفاده آژانس‌‌های هواپیمایی‌ و سایت‌‌های متخلف است، این روزها آنها در حال سوءاستفاده از افزایش تقاضا هستند اما مردم مطمئن باشند‌ همین آژانس‌‌ها هم باید ساختار اقتصادی خود را با شرایط جدید تطابق دهند و آن زمان امکان هیچگونه سوء استفاده‌ای وجود ندارد.‌

با اجرای قانون آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از 9 آذرماه و ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین‌‌ها، مشاهدات حاکی از آن است که برخی آژانس‌ها‌ی فروش بلیت هواپیما، بلیت مسیر پر ترددی نظیر تهران-مشهد را تا 600 هزار تومان هم افزایش داده‌اند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: