May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۴۹۷۸
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
0
پول‌نیوز- "دبیر شورای اقتصاد" و "مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی" در صداوسیما انتخاب شدند.

مجید زین‌العابدین، رییس شورای اقتصاد صداوسیما بنا به موافقت رییس این سازمان، در احکام جداگانه‌ای حجت‌الله عبدالملکی را به عنوان دبیر شورای اقتصاد و بیژن عبدی را به عنوان مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.

حجت‌الله عبدالملکی دارای مدرک دکترای علوم اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه است و بیژن عبدی نیز دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک با گرایش اقتصاد است و پیش از این مدیر کل پژوهش‌های راهبردی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما مسئولیت کاری او بوده است.

بنا بر این گزارش، این دو مجموعه ذیل شورای اقتصاد فعالیت می‌کند و دبیر شورای اقتصاد رسانه ملی در شبکه پنج، به عنوان شبکه اقتصادی سیما مستقر است.

کمیته راهبردی گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در رسانه ملی نیز پس از تصویب و ابلاغ برنامه‌های ملی یازده گانه در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی کشور با تمهید رییس رسانه ملی تشکیل شده است تا علاوه بر هم‌افزایی و هماهنگی برنامه‌های اقتصادی رادیو و تلویزیون در جهت اقتصاد مقاومتی، فضای گفتمانی و اقناعی لازم را برای تشویق مردم و انعکاس و بررسی عملکرد دستگاه‌های دولتی در این زمینه فراهم آورد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: صداوسیما ، انتصاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: