May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۵۰۶۳
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
0
جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق بانک در مراسم گشایش این شعبه، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد یک بنگاه اقتصادی ارزشی است که به واسطه اعتماد عمومی و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم، متمایز از سایر بانک‎هاست.
افتتاح ساختمان جدید شعبه امام خمینی گرگان بانک مهر اقتصادپول‌نیوز- ساختمان جدید شعبه امام خمینی (ره) گرگان با حضور معاونین امور مناطق و پشتیبانی مهندسی بانک مهر اقتصاد افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق بانک در مراسم گشایش این شعبه، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد یک بنگاه اقتصادی ارزشی است که به واسطه اعتماد عمومی و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم، متمایز از سایر بانک‎هاست.

وی جایگاه مناسب بانک مهر اقتصاد را مرهون اعتماد مردم دانست و افزود: بانک مهر اقتصاد به واسطه اعتماد عمومی در بسیاری از استان‎های کشور به لحاظ حجم منابع در میان سه بانک برتر بوده که این اعتماد و اطمینان، وظیفه ما را سنگین‎تر می‎کند.

افتتاح ساختمان جدید شعبه امام خمینی گرگان بانک مهر اقتصاد

حاجی‎مزدارانی با تاکید بر ارزشی بودن بانک مهر اقتصاد، افزود: این بانک در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت توسعه اقتصاد کشور تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید داخلی و طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی، توسعه بنگاه‎های اقتصادی و تقویت اقتصاد خانوارها به کار گرفته است.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد تحقق اقتصاد مقاومتی را راه نجات اقتصاد کشور دانست و  ابراز داشت: مقام معظم رهبری با این کلیدواژه مسیر و تکلیف را بر همگان روشن نموده اند و بانک مهر اقتصاد نیز با تاسی از رهنمودهای ایشان تلاش خواهد کرد تا منابع در راستای اهداف کلان اقتصادی کشور مصرف شود.

در ادامه، محمد سنچولی مدیر کل شعب استان گلستان گزارشی از فعالیت های بانک در استان ارائه کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد توانسته است با تلاش و کوشش همکاران و اعتماد و اطمینان مردم، 9 درصد از مجموع حجم منابع پولی استان را به خود اختصاص دهد.

افتتاح ساختمان جدید شعبه امام خمینی گرگان بانک مهر اقتصاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: