کد خبر: ۱۶۵۲۵۸
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
0
پول‌نیوز- به گفته معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران در آبان ماه امسال بیشترین تخلفات اصناف مربوط به میوه و تره‌بار بود که منجر به تشکیل 4927 پرونده شد و پس از آن صنف خوار‌وبار و پوشاک قرار داشتند.

حسین درودیان در گفت‌وگویی با بیان اینکه عدم درج قیمت از مهم‌ترین تخلفاتی بود که برخی واحدهای صنفی در ماه گذشته مرتکب ‌شدند افزود: عدم صدور فاکتور و حراج غیرقانونی نیز از دیگر تخلفات اصناف بود که به ویژه در صنف پوشاک با آن مواجه بودیم.

وی افزود:‌ برخی نانوایان نیز به دلیل رعایت نکردن دستورات بهداشتی متخلف شناخته شده و برخورد قانونی لازم با آن‌ها صورت گرفت.

درودیان با بیان اینکه بازرسی‌های ما در سطح عرضه و خرده‌فروشی انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه میزان تخلفات در ماه آبان نسبت به مهرماه کاهش داشته است. به طور کلی در آبان‌ماه 42 هزار و 991 بازرسی از اتحادیه‌ها و واحد‌های صنفی صورت گرفت که در نهایت منجر به تشکیل 8112 پرونده شد.

وی در عین حال بیان کرد: جریمه‌ واحد‌های صنفی متخلف به‌طور کلی 11 میلیارد و 72 میلیون و 879 هزار و 683 ریال پیش بینی شد که البته امکان کاهش این میزان به دلیل تبرئه شدن و یا موارد دیگر نیز وجود دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: