کد خبر: ۱۶۶۵۰۰
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
0
شرکت بیمه دانا که تاکنون چندین بار با کسب رتبه های نخست مشتری مداری در سطح شهرستانهای مختلف، کوشیده بهترین نوع خدمت رسانی بیمه ای را به بیمه گذاران خود ارائه کند، در این جشنواره نیز موفق به کسب تندیس مشتری مداری با مدیریت شایسته در حوزه بیمه و بانک شد.
بیمه دانا نشان عالی تندیس مشتری مداری گرفتپول‌نیوز- بیمه دانا تندیس اولین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری را در حوزه بانک و بیمه دریافت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در مراسم اولین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که روز 29 آذر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. شرکت های بیمه و بانک های مشتری مدارتندیس های خود را از این جشنواره دریافت کردند.

شرکت بیمه دانا که تاکنون چندین بار با کسب رتبه های نخست مشتری مداری در سطح شهرستانهای مختلف، کوشیده بهترین نوع خدمت رسانی بیمه ای را به بیمه گذاران خود ارائه کند، در این جشنواره نیز موفق به کسب تندیس مشتری مداری با مدیریت شایسته در حوزه بیمه و بانک شد.

در این جشنواره که تنی چند از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری همچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری، معاون وزیر اقتصاد، رئیس انجمن و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان حضور داشتند، دکتر رضا جعفری رئیس هیأت مدیره به نمایندگی از بیمه دانا ، نشان عالی مشتری مداری را دریافت کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: