کد خبر: ۱۶۶۷۳۹
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
0
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود در تبیین فعالیت ها و اهداف بانک مهر اقتصاد ابراز داشت: هبه مقام معظم رهبری به عنوان سرمایه اولیه بانک و برخورداری از نیروهای ارزشی و انقلابی دو سرمایه گران بهای این بانک هستند.
بازدید مدیرعامل بانک مهر اقتصاد از دبیرخانه کنگره جهانی اقتدارپول‌نیوز- مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت این بانک طی جلسه ای مشترک با مسئولین بنیاد فرهنگی صبح قریب و کنگره جهانی اقتدار از محل دبیرخانه کنگره بازدید کردند و از نزدیک در جریان امور کنگره قرار گرفتند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک – در این نشست با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران این کنگره برای حفظ یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حسن تهرانی مقدم، گفت: پاسداشت مقام شامخ شهدا جزء وظایف همگانی بوده و نباید تصور کنیم که شهدا به ما و این قبیل مراسم نیاز دارند بلکه ما هستیم که به آن قهرمانان همیشه تاریخ نیازمندیم.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد: امام سجاد علیه السلام ۳۵ سال پس از شهادت امام حسین(ع) حتی یک لحظه از یادآوری کربلا و مصائب عاشورا فروگذاری نکردند تا واقعه عظیم قیام سیدالشهداء مغفول واقع نگردد، بناراین آنچه که ما امروز برای شهدا انجام می دهیم تنها بخش کوچکی از دِین ما به آنهاست.

وی با بیان اینکه خواسته اصلی شهدا از ما این است که پیرو ولایت فقیه باشیم و پا به پای ایشان برای دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی تلاش کنیم، ادامه داد: در راستای گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و راه نورانی آنان، برگزاری کنگره هایی مانند «کنگره جهانی اقتدار» اقدامی ارزشمند محسوب می شود.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود در تبیین فعالیت ها و اهداف بانک مهر اقتصاد ابراز داشت: هبه مقام معظم رهبری به عنوان سرمایه اولیه بانک و برخورداری از نیروهای ارزشی و انقلابی دو سرمایه گران بهای این بانک هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تعاملات بانک مهر اقتصاد با مجموعه های انقلابی و ارزشی همچون «بنیاد فرهنگی صبح قریب» و «موسسه فرهنگی هنری شهدای غدیر انقلاب» بیشتر و گسترده تر شود.

در ادامه، سردار میرزاده مدیر عامل بنیاد فرهنگی صبح قریب به تشریح ویژگی های این بنیاد پرداخت و گفت: این بنیاد یک بنیاد ملی بوده و در حال حاضر با هفت شعبه در حال گسترش فعالیت خود می باشد به طوریکه در نظر داریم تا سال آینده در بیست استان کشور نمایندگی دایر کنیم.

میرزاده با بیان اینکه بنیاد صبح قریب دارای مجوز فعالیت قانونی در سطح بین المللی می باشد، افزود: بزرگان فراوانی نظیر دکتر محسن رضایی در بنیاد کاملا غیرانتفاعی صبح قریب مشغول به کار هستند و جلسات بنیاد با حضور نمایندگان وزارت کشور و وزارت امور خارجه برگزار می شود.

وی با تبیین فرصت های موجود در بنیاد صبح قریب، عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های مناسبی که بین بنیاد فرهنگی صبح قریب و صداسیما وجود دارد؛ مسابقات فوتسال جام پارسای بی ادعا به صورت زنده از صدا و سیما پخش خواهد شد و نهادهایی که با بنیاد صبح قریب همکاری می کنند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

در ادامه علی طهرانی مقدم دبیر اجرایی کنگره نیز به تشریح فعالیت های کنگره در بخش های مختلف اعم از اهداف کنگره، برگزاری کنفرانس های خبری، پایگاه اطلاع رسانی، عملکرد ستادهای استانی، مدیریت آثار علمی و هنری ارسال شده پرداخت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: