May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۷۶۱۰
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
0
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران دو طرف برگزار شد، مدیرعامل بیمه سرمد گفت: در شرایطی که صنعت بیمه هر روز با دشواری های اقتصادی و پیچیدگی فضای رقابتی مواجه است، باید برنامه کسب و کار خود را در قالب یک برنامه چابک عملیاتی و به دور از شعارزدگی پیش بینی نماید.
امضای تفاهم نامه همکاری میان پژوهشکده بیمه و بیمه سرمد پول‌نیوز- تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه تحقیقات کاربردی، مشاوره علمی و اطلاع رسانی، امور آموزشی و مستندسازی تجارب و دانش بیمه ای میان پژوهشکده بیمه و بیمه سرمد منعقد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این تفاهم نامه که موضوع آن تعامل و ایجاد همکاری مشترک تحقیقاتی و پژوهشی و تبادل اطلاعات و تجربیات و توانایی های علمی در زمینه های مورد نیاز طرفین است، روز شنبه مورخ 94/10/5 در محل پژوهشکده بیمه توسط علیرضا هادی مدیرعامل شرکت بیمه سرمد و دکتر امیر صفری سرپرست پژوهشکده بیمه به امضا رسید.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران دو طرف برگزار شد، مدیرعامل بیمه سرمد گفت: در شرایطی که صنعت بیمه هر روز با دشواری های اقتصادی و پیچیدگی فضای رقابتی مواجه است، باید برنامه کسب و کار خود را در قالب یک برنامه چابک عملیاتی و به دور از شعارزدگی پیش بینی نماید.

وی افزود: بیمه سرمد در برنامه های خود جایگاه ویژه ای را برای تحقیق و توسعه در نظر گرفته است؛ زیرا به خوبی دریافته است که کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در اولویت قرار دارد و بر این اساس به آینده پژوهی در شرایط پسا تحریم تمرکز بیشتری نموده است.

هادی، مطالعات اخیر بیمه سرمد در زمینه تنوع بیمه نامه ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: شناسایی بیمه نامه های متنوع در سراسر کشور کماکان در برنامه مطالعاتی این شرکت است.

مدیرعامل بیمه سرمد افزود: در زمینه تکنولوژی اطلاعات نیز لازم است مطابق با نیازهای زمان پیش برویم، چرا که بهره گیری از تکنولوژی، خود یک فرآیند زمان بر است و استقرار آن مستلزم سپری شدن زمان طولانی است.

دکتر امیر صفری، رییس پژوهشکده بیمه نیز در این مراسم گفت: صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری برای اجرای تحقیقات و مطالعات کارشناسی و دسترسی به دانش مفید بیمه ای است و پژوهشکده بیمه با همکاری شرکت های بیمه می تواند تجارب ارزشمند و همچنین اطلاعات و دستاوردهای صنعت بیمه را در چارچوب پژوهش های علمی و کاربردی به دانش بیمه ای بومی شده تبدیل نماید.

وی افزود: شناخت مسئله در صنعت بیمه و یافتن راه حل های مناسب برای آن، رسالت اصلی پژوهشکده بیمه است و برای نیل به آن نیازمند روابط سازمان یافته و هدفمند با بدنه کارشناسی و مدیران شرکت های بیمه هستیم تا داده های موجود را از طریق پژوهش های علمی و کاربردی به یافته های علمی قابل بهره برداری در صنعت تبدیل نماییم.

رییس پژوهشکده بیمه همچنین گفت: صنعت بیمه به تکنولوژی های جدید نیاز دارد و به نظر می رسد مهمترین آن، تکنولوژی های کنترل و مدیریت ریسک باشد.

وی خاطر نشان کرد: به این منظور، صنعت بیمه کشورمان از طریق همفکری و همکاری، علاوه بر درک دقیق تری از وضعیت موجود خود باید بتواند با دانش روز جهانی آشنا شود و متناسب با نیازهای خود در اندیشه انتقال این تکنولوژی ها و تجربه ها باشد.

گفتنی است در این مراسم پس از امضای تفاهم نامه نحوه پی گیری مفاد آن و چگونگی برگزاری جلسات مشترک برای عملیاتی سازی آن از سوی مدیران دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: