کد خبر: ۱۶۷۶۱۱
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
0
گروه صنعتی رامک روز دوشنبه هفته جاری در برج میلاد رسما از ورود آئودی به ایران خبر داد و در تکمیل خبر جذاب برای مردم ایران از ۹ مدل آئودی به عنوان محصولات آینده این برند در کشورمان رونمایی کرد.
پول‌نیوز- این مراسم در حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد و طی آن هر 9 محصول در آستانه ورود از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی به عموم معرفی شدند.



مجموعه مدل‌های آئودی که برای عرضه در ایران از سوی گروه صنعتی رامک برنامه‌ریزی شده شامل سدان A4 ، A5کبریولت،A5کوپه،A5اسپرت‌بک ،A6 ،A7، شاسی‌بلند کوچک Q3 ، شاسی بلند متوسط Q5 و خودرو اسپرت TTR می شود.ارزان‌ترین ائودی در این سبد محصولات مدل A4 است که پیش‌بینی می‌شود قیمتی حدود 300 میلیون‌تومان داشته باشد و مدل‌های A6 ، A7 و Q5 نیز گران‌ترین محصولات آئودی در ایران خواهند بود.با این حال هنوز مشخص نیست که آغاز کار برند آئودی در ایران با کدام مدل باشد.

گروه صنعتی رامک در راستای معرفی محصولات آئودی به مشتریان ، شوروم رسمی این برند را از ابتدای هفته جاری در خیابان شریعتی تهران ، بالاتر از پل‌رومی افتتاح کرده است تا علاقمندان بتوانند از نزدیک برای اولین بار با مدل‌های جدید آئودی در آستانه عرضه به بازار کشور آشنا شوند.

داستان آئودی برای ورود به ایران:

آئودی با سابقه 83 ساله در تولید انواع خودرو‌سواری از سال 1966 و با خرید 99.55 درصد از سهامش توسط فولکس‌واگن به زیرمجموعه لوکس‌ساز این برند معتبر آلمانی تبدیل شد.مدتی بعد از تغییر مالکیت این خودروساز که پیشینه درخشانی دارد ، مدل های 80 و 100 آن در دهه 50 شمسی به بازار ایران نیز وارد شد اما به دلیل ناشناخته بودن این برند در آن سال‌ها چندان مورد استقبال عموم مشتریان قرار نگرفت.4دهه بعد از آن روز ها و زمانی که هنوز هم شاهد تردد کم و بیش مدل‌های 80 و 100 آئودی در کنار پاسات‌های همدوره‌شان هستیم ، حواشی کسب نمایندگی آئودی در ایران بالا گرفت.

تقریبا از اوایل سال 93 ، وزارت صنعت با تایید نمایندگی آئودی 4 شرکت ، سردرگمی مشتریان در بازار را کلید زد اما در نهایت این گروه صنعتی رامک بود که از طریق شرکت "فن آوری پاسارگاد" موفق به اخذ تنها نمایندگی فروش و خدمات‌پس‌از‌فروش ائودی در ایران شد تا به معمای 4 شرکت برای کسب نمایندگی ارباب 4 حلقه آلمانی پایان دهد.آئودی سرانجام با دست پر واردبازار ایران شد اما پیش از رود با برخی حواشی پیرامون زیرسوال بردن نمایندگی مواجه شد.

این در حالی است که اگر این شرکت مستقیما با آئودی در ارتباط نباشد امکان ارائه اسناد به وزارت صنعت برای کسب استاندارد‌های لازم را نخواهد داشت و ارائه اسناد با سربرگ و تایید شرکت مادر از اولویت‌های ارائه نمایندگی و ارائه استاندارد‌های فنی در ایران است اما شرایط تحریم که هنوز برطرف نشده این اجازه را به خودروسازان خارجی نمی‌دهد که مستقیما امکان حضور در این ارتباطات را داشته باشند.

با ورود آئودی به ایران حلقه سه خودروساز برتر آلمان یعنی مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و با ورود آئودی کامل می‌شود تا شاهد پوشش گسترده این سه برند از بازار Premiumها تا لوکس‌ها در کشورمان باشیم.مهم‌ترین تفاوت آئودی با دو برند دیگر تمرکز این لوکس‌ساز آلمانی رو موتور‌هایی با بهترین بازده و کمترین میزان مصرف و الایندگی است.ضمن اینکه در محصولات آئودی شاهد تکنولوژی های مدرنی هستیم که تا مرز ایمنی این خودرو ها نیز پیش رفته و به نوعی به امضای آئودی در سراسر جهان بدل شده به گونه‌ای که سال‌هاست شعار های آئودی بر مبنای ارتقاء از طریق تکنولوژی پیش می‌رود.

منبع: عصر خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: