May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۷۸۷۹
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
0
کارشناس هواشناسی گفت: از امشب وزش باد و کاهش دما را به صورت ملموس خواهیم داشت.
وزش باد و کاهش ملموس دما از امشبپول‌نیوز- محمد اصغری کارشناس هواشناسی در گفتگو یی در خصوص وضعیت هوای کشور گفت: در حال حاضر هوای پایتخت سرد نیست و با سامانه کم فشار مواجه هستیم اما در استان‌های شمال غربی کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، لرستان و زنجان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی در ادامه گفت: حداقل دمای استان تهران به حدود 7 درجه رسید اما در اکثر مناطق کشور بارش‌ها به صورت باران ادامه خواهد داشت اما امروز در ارتفاعات و بخش‌های جنوبی کشور بارش برف و باران را پیش‌بینی خواهیم کرد.

اصغری در همین راستا افزود: با شدت بارندگی‌ها پیش‌بینی می‌شود تا پیش از ظهر امروز در استان‌ها کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، بوشهر و ارتفاعات فارس و همدان این روند ادامه خواهد داشت .

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از سمت شمال غرب کشور از امروز از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد، گفت: شدت بارش‌ها در ارتفاعات قزوین، زنجان، تهران و البرز قابل توجه خواهد بود اما از غروب بارش‌ها به سمت نیمه شرقی کشور می‌شود.

وی اظهار کرد: در استان فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان‌های رضوی- شمالی و جنوبی بارش‌ها نسبتا قابل توجه پیش بینی می‌شود.

اصغری با بیان اینکه یکشنبه غروب موج بارش‌ها از کشور خارج می‌شود، گفت: از امشب وزش باد و کاهش دما را به صورت ملموس خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: