کد خبر: ۱۶۷۹۷۹
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
0
مديراين گروه تحقيقاتي 5 نفره گفت: مصرف بنزين در اين موتور در هر يکصد کيلومتر 4 ليتر بنزين است و با برنامه اي خاص در مسيرهاي صاف دو سيلندر خودرو براي کاهش مصرف بنزين از قطع مي شود.
پول‌نیوز- خودروي کاملا هوشمند با نام خليج فارس در اصفهان طراحي و ساخته شد.

مجري اين طرح و عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد در اصفهان گفت: اين خودرو مجهز به سيستم هوشمند شناسايي جاده و مديريت پايش سوخت است که باعث کاهش مصرف سوخت خودرو مي شود.

دکتر محمد رضا محمد شفيعي افزود: براي افزايش قدرت و احتراق بهتر موتور چهار سيلندر اين خودرو توربو فن مخروطي نصب شده است.

وي با اشاره به اينکه براي رانندگي بهتر با اين خودرو نمايشگرهاي حرکتي و آناليز سطح جاده در داخل اتاق سرنشينان تنظيم شده است گفت: براي خنک کاري بهتر و عمر بيشتر سيستم خنک کاري موتور فيلتر مخصوص در مسير رادياتور قرار گرفته است.

دکتر محمد رضا محمد شفيعي افزود: سپرها و بدنه  اين خودرو انعطاف پذير است و از سيستم ايمني دياق براي جذب انرژي در تصادفات استفاده شده است.

مديراين گروه تحقيقاتي 5 نفره گفت: مصرف بنزين در اين موتور در هر يکصد کيلومتر 4 ليتر بنزين  است  و با برنامه اي خاص در مسيرهاي صاف دو سيلندر خودرو براي کاهش مصرف بنزين از قطع مي شود.

دکتر محمد رضا محمد شفيعي افزود : اين خودرو در مدت 5 سال با هزينه صد ميليون تومان طراحي و ساخته شده است.

اين خودرو مدال طلاي نمايشگا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: