کد خبر: ۱۶۸۰۹۷
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
0
نور بخش بیان کرد: سهم کارفرمایی این اقشار باید از محل بودجه‌های عمومی و هدفمندی داده شود و هر مقدار که اعتبار داده شود، می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند و اگر مشکلاتی در خصوص پرداخت آن وجود داشته باشد مانند هر سازمان بیمه‌گر دیگری نمی‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.
مذاکره برای ردیف بودجه‌ای بیمه خبرنگاران و هنرمندانپول‌نیوز- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مذاکرات جدی با وزارت ارشاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده است تا سال آینده بیمه خبرنگاران و هنرمندان در ردیف‌های بودجه قرار گیرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدتقی نوربخش در حاشیه سفر به شهرستان زرند به خبرنگاران گفت: بیمارستان زرند یکی از بهترین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی است که از نظر درجه اعتباربخشی بالاترین درجه را دارد.

وی افزود: چارت تشکیلاتی این بیمارستان نیز در حال تصویب است و هیچ مشکلی در خصوص استخدام یا بکارگیری متخصص و پزشک نداریم.

وی تاکید کرد: بکارگیری پزشک منحصرا در اختیار سازمان تامین اجتماعی نیست و نیاز به مساعدت دانشگاه علوم پزشکی نیز دارد. بنابراین ما هیچ محدودیتی از نظر جذب متخصص و پزشک عمومی نداریم و اگر دانشگاه علوم پزشکی مربوطه مساعدت کند نیازهای درمانی این بیمارستان حل خواهد شد.

نور بخش در خصوص بیمه خبرنگاران و هنرمندان نیز گفت: بیمه هنرمندان و خبرنگاران جزو بیمه‌های توافقی است که هم اکنون تحت پوشش سازمان قرار دارند.

وی بیان کرد: سهم کارفرمایی این اقشار باید از محل بودجه‌های عمومی و هدفمندی داده شود و هر مقدار که اعتبار داده شود، می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند و اگر مشکلاتی در خصوص پرداخت آن وجود داشته باشد مانند هر سازمان بیمه‌گر دیگری نمی‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.

نوربخش تصریح کرد: البته مذاکرات جدی با وزارت ارشاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده است که انشاالله سال آینده بیمه آنها در ردیف‌های بودجه قرار می‌گیرد.

حسین امیری، نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز در جمع خبرنگاران گفت: پیرو مذاکرات با رییس سازمان تامین اجتماعی در خصوص کمبود بعضی از تخصص‌ها در بیمارستان امام علی (ع) زرند اکنون آمادگی استخدام پزشک در تخصص‌هایی مانند قلب را داریم. هر پزشکی که آمادگی خدمت در این بیمارستان را دارد برای جذب و استخدام آن هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: با استخدام تخصص‌های کمبود در بیمارستان امام علی (ع) نیاز بیماران این شهرستان برطرف خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: