May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۸۱۳۳
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
0
مدیرکل این اداره در نامه ای به دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، از رضی مهدیانی و احمد ابراهیم زاده دو نفر از همکاران شعبه گرگان این شرکت، که در عملی انسانی اقدام به نجات یک پهله پرنده شکاری با ارزش از گونه عقاب شاهی مصدوم کرده بودند، تقدیر و تشکر کرد.
پول‌نیوز- اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان از دو نفر از کارکنان شعبه گرگان بیمه دانا تقدیر و تشکر کرد.
  
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرکل این اداره در نامه ای به دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، از رضی مهدیانی و احمد ابراهیم زاده دو نفر از همکاران شعبه گرگان این شرکت، که در عملی انسانی اقدام به نجات یک پهله پرنده شکاری با ارزش از گونه عقاب شاهی مصدوم کرده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است: همکاران مورد اشاره پس از دریافت لوح تقدیر از اداره حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دکتر صادق یکی از حامیان اصلی محیط زیست به شمار می رود، اعلام کردند روز بیستم آبان ماه جاری در حال پیاده روی در حاشیه جنگل بودیم که متوجه پرنده شکاری از گونه نادر و کمیاب و نیمه جان شدیم که به دلیل زخمی شدن در حال تلف شدن بود که بلافاصله پس از تغذیه و درمان های لازم صورت گرفته، سلامتی خود را به دست آورد.

به گفت نامبردگان، این پرنده سپس تحویل اداره محیط زیست استان گلستان شد که مورد استقبال این اداره و نیز صدا و سیمای استان قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: