April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۹۰۴۷
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
0
جشن شانزدهمین سالگرد تأسیس خانهٔ موسیقی ایران، با معرفی برگزیدگان دوسالانهٔ آلبوم برتر و تجلیل از پیشکسوتان موسیقی، 13 بهمن در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
پول‌نیوز- جشن شانزدهمین سالگرد تأسیس خانهٔ موسیقی ایران، 13 بهمن ماه پیش از آغاز جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی خانهٔ موسیقی، جشن شانزدهمین سالگرد تأسیس خانهٔ موسیقی ایران، با معرفی برگزیدگان دوسالانهٔ آلبوم برتر و تجلیل از پیشکسوتان موسیقی، 13 بهمن در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

جشن خانهٔ موسیقی قرار بود در قالب دومین جشنوارهٔ موسیقی تهران از 12 تا 16 مهرماه در تالار همایش های برج میلاد برگزار شود که به سبب وقوع فاجعهٔ منا وتشییع پیکر جانباختگان ، مراسم لغو و به زمان دیگری موکول شد.

باتوجه به آماده نبودن و ناهماهنگی گروه های موسیقی که قرار بود در جشنوارهٔ موسیقی تهران برنامه اجرا کنند و نیز به سبب در اختیار نداشتن تالار در تاریخ مناسب، اجرای جشنوارهٔ موسیقی تهران فعلاً مهیا نیست و جشن خانهٔ موسیقی تنها در یک شب، در تالار وحدت برگزار می شود.

در مراسم شانزدهمین جشن سالگرد تأسیس خانهٔ موسیقی، برگزیدگان دوسالانهٔ آلبوم برتر معرفی می شوند و از چند پیشکسوت در شاخه های مختلف موسیقی تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین اجرای موسیقی در ژانرهای مختلف، از دیگر برنامه های این مراسم است.

در حالی قرار است جشن خانهٔ موسیقی برگزار شود که چند روز پس از آن، جشنوارهٔ سی و یکم موسیقی فجر نیز قرار است به مدیریت مدیرعامل خانهٔ موسیقی برگزار شود.
برچسب ها: خانه موسیقی ، جشن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: