May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۰۳۰۴
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
۱
بانوی 67 ساله خانه خود را به پناهگاهی برای 1100 گربه بی پناه تبدیل کرده و زندگی خود را با آنها تقسیم می‌کند.
پول‌نیوز- "لینا لاتانزیو" بانوی 67 ساله که از سال 1992 کار پرورش و مراقبت از گربه ها را شروع کرده تنها در سال نخست همخانه 96 گربه بود. او از آن زمان زندگی خود را وقف گربه ها کرده و خانه خود را در اختیار بیش از 1100 گربه ای گذاشته که جز آنجا جایی برای ماندن ندارند. گربه ها آزاداند به هر جای خانه که خواستند بروند و صاحب خانه هیچ ناراحتی از این بابت ندارد.

لینا که 24 سال از شروع اقدام خیرخواهانه اش برای نگهداری گربه ها می گذرد می گوید در طول این 24 سال بیش از 28 هزار گربه را نگهداری کرده است که حتما در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. او همچنین یک وبسایت راه اندازی کرده و کسانی که علاقمند باشند مسئولیت نگهدادری از گربه ها را به عهده بگیرند می توانند پس از ثبت نام از این طریق برای گرفتن گربه اقدام کنند.


منبع: فرادید
برچسب ها: گربه ، حیوانات خانگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مینرا علایی
Iran, Islamic Republic of
20:47 - 1394/11/04
من عاشق گربه ها هستم.پارسال 17 تا گربه داشتم .ولی الان 5 تا دارم. شیرین خانم ودختره هر دو حامله هستند.دو روزه حامله شدند.الهی من فداشون بشم. خوش به حال اون خانم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: