کد خبر: ۱۷۰۴۰۱
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
۱
این بانک با هدف کاهش آلاینده‌های هوا، ارتقاء سطح رفاه عمومی، احترام به شهروندان و افزایش ایمنی مسافران، پرداخت تسهیلات طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده برای 30 هزار دستگاه تاکسی را بر عهده گرفت.
نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت بانک تجارتپول‌نیوز- طرح جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده، با حضور نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تامین تسهیلات 30 هزار دستگاه آن توسط بانک تجارت، رونمایی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک با هدف کاهش آلاینده‌های هوا، ارتقاء سطح رفاه عمومی، احترام به شهروندان و افزایش ایمنی مسافران، پرداخت تسهیلات طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده برای 30 هزار دستگاه تاکسی را بر عهده گرفت.

در مراسم رونمایی از این طرح محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هدف اصلی اجرای طرح نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده کشور را حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا عنوان و تاکید کرد: برای جایگزینی تاکسی های فرسوده، به طور قطع به خودروهای مناسب و همچنین تامین مالی نیازمندیم. وی افزود: این طرح با مشارکت سه بانک تجارت، پارسیان و ملت انجام می شود و به عنوان معاون رئیس‌جمهور از این بانک‌ها به خاطر پیشگامی در طرح نوسازی تاکسی‌ها تقدیر می‌کنم.

پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز با بیان این‌که در حال حاضر 60 هزار تاکسی در سطح کشور از نوع پیکان هستند و 90 هزار تاکسی فرسوده وجود دارد که باید خودروهای نو جایگزین آنها شوند، گفت: خودروهای سمند و پژو جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهند شد و آغاز ثبت نام جایگزینی تاکسی فرسوده از 12 بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه فجر است.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت بانک تجارت

نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت بانک تجارت


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مرتضی جعفری پور
Iran, Islamic Republic of
17:11 - 1394/11/03
50 تا تاکسی هیبریدی دادند ..کلی تو بوق و کرنا کردند بقیه تاکسیها را سمند و پژو میدهند نه اتوماتیکه نه مصرف درستی داره نه ماشین درستیه تو کشورهای دیگه برای مردمش ارزش قائل هستند و بهترین ماشین را برای حمل و نقل عمومی در نظر میگیرند
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: