May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۰۴۱۷
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
0
در ادامه مراسم نیز برای اولین بار از سرود رسمی بانک حکمت ایرانیان که با آهنگسازی دکتر چراغعلی و خوانندگی ستار سهرابی به همراه ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما اجرا گردیده بود، رونمایی شد .
مراسم پنجمین سالگرد تاسیس بانک حکمت برگزار شدپول‌نیوز- مراسم جشن پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان ، با حضور ریاست و اعضای محترم هیات مدیره ، مدیرعامل ، معاونان ، مدیران و کارکنان استان تهران به همراه خانواده هایشان در محل سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم با شکوه ، ابتدا دکتر عسکرزاده مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مهمانان ، پنجمین سالگرد بانک و آغاز ششمین بهار حضور بانک حکمت ایرانیان را در شبکه بانکی کشور تبریک گفت و خاطرنشان ساخت بانک حکمت ایرانیان تا به امروز با تلاش و تخصص تک تک کارکنان بانک ، به موفقیت های بسیاری نائل گشته است. وی افزود: امیدوارم آینده نیز همچون گذشته برای همه ما نوید بخش و امید آفرین باشد.

در ادامه مراسم با توجه به راه اندازی بزرگترین شبکه اجتماعی کسب و کار در ایران با برند تجاری دیدی بود، از سوی بانک حکمت ایرانیان ، حبیب ابوقداره ریاست هیات مدیره شرکت ویراآزما به همراه دکتر ناظمی یکی از مشاوران ارشد این شرکت ، بعنوان شریک تجاری بانک حکمت ایرانیان در راه اندازی شبکه دیدی بود ، به روی صحنه آمدند تا این شبکه اجتماعی را  برای حضار معرفی کنند.

در بخش دیگری از این مراسم با حضور اعضای هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان و اعضای هیت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ضمن امضای تفاهم نامه مشترک سه جانبه میان بانک حکمت ایرانیان، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت ویراآزما در راستای راه اندازی و پشتیبانی از شبکه توزیع دیدی بود ،  از تمبر یادبود پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان رونمایی شد .

مراسم پنجمین سالگرد تاسیس بانک حکمت برگزار شد

در ادامه مراسم نیز برای اولین بار از سرود رسمی بانک حکمت ایرانیان که با آهنگسازی دکتر چراغعلی و خوانندگی ستار سهرابی به همراه ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما  اجرا گردیده بود، رونمایی شد .  

بر اساس این گزارش ، در بخش دیگری از برنامه ، در دو مرحله مراسم قرعه کشی در میان حضار برگزار شد که در مرحله اول پنجاه کارت هدیه پنج میلیون ریالی و در مرحله دوم پنج جایزه ده میلیون ریالی و جایزه بزرگ مراسم شامل یک جایزه پنجاه میلیون ریالی  به قید قرعه با حضور ریاست و اعضای هیات مدیره بانک به برندگان اهدا شد .

مراسم پنجمین سالگرد بانک حکمت ایرانیان که با استقبال گسترده کارکنان بانک حکمت ایرانیان در استان تهران روبرو شده بود با اجرای برنامه های نمایشی توسط سامان گوران ، اجرای برنامه موسیقی توسط گروه ارکستر فرزاد فرزین و شاهنامه خوانی از سوی دو تن از فرزندان کارکنان بانک حکمت ایرانیان به کار خود پایان داد .

مراسم پنجمین سالگرد تاسیس بانک حکمت برگزار شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: