کد خبر: ۱۷۱۳۹۳
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
0
مهدی رزمی گفت: چنانچه شهروندان محترم تا تاریخ29/12/1394 عوارض خودروی خود را پرداخت نمایند، از 37 جایزه نفیس خوش حسابی و به مناسبت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی برخوردار خواهند شد.
اهدای جوایز خوش حسابی در قبال پرداخت عوارض خودرو در سال 94پول‌نیوز- مالکان خودروهای شهر تهران در صورت پرداخت عوارض خودروی خود در سال 1394 جایزه خوش حسابی می گیرند . بنا بر اظهارات مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهروندانی که عوارض پایدار شهرداری تهران را به موقع پرداخت کنند جز خوش حسابان شهرداری پایتخت قلمداد می شوند.

به گزارش گروه اقتصادی پول‌نیوز، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: امسال علاوه بر اهدای جوایز خوش حسابی برای پرداخت کنندگان عوارض نوسازی و کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند به شهروندان پرداخت کننده عوارض خودرو نیز جایزه خوش حسابی اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به رونمایی از سامانه جامع ملی عوارض خودرو در سال 1394 ، امسال برای نخستین بار به پرداخت کنندگان خوش حساب عوارض خودرو نیز جایزه خوش حسابی تعلق خواهد گرفت.

مهدی رزمی گفت:  چنانچه شهروندان محترم  تا تاریخ29/12/1394  عوارض خودروی خود را پرداخت نمایند، از 37 جایزه  نفیس خوش حسابی و به مناسبت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی برخوردار خواهند شد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در ادامه گفت: با توجه به اینکه امکان پرداخت اینترنتی عوارض خودرو و حتی اخذ مفاصا حساب عوارض خودرو برای شهروندان محترم ایجاد شده است ، لذا شهروندان گرامی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت عوارض خودروی خود اقدام و مفاصا حساب اخذ نمایند.

وی در ادامه گفت علاوه بر روشهای فوق شهروندان می توانند به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و عوارض خودروی خود را پرداخت کنند.

گفتنی است،نحوه قرعه کشی و اهدای جوایز برندگان خوش حساب پرداخت کننده عوارض خودرو، متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: