کد خبر: ۱۷۱۸۱۰
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
0
فولکس واگن درآستانه ضرر چند میلیارد یورویی قرار گرفته و برای تامین منابع مالی تحت فشار زیادی است اما به گفته رنشلر، این فشارها آن قدر نیست که فولکس مجبور به فروش داراییش باشد.
پول‌نیوز - بخش تولید کامیون های فولکس واگن اعلام کرد که تصمیمی درخصوص فروش آن با هدف تامین منابع لازم برای پرداخت هزینه های مالی رسوایی خودروهای دیزلی گرفته نشده است.

فولکس واگن درآستانه ضرر چند میلیارد یورویی قرار گرفته و لذا برای تامین منابع مالی تحت فشار زیادی است اما به گفته آندریاس رنشلر، این فشارها آن قدر نیست که فولکس واگن مجبور به فروش داراییش باشد.

وی که در حال حاضر مدیر بخش کامیون سازی این شرکت است گفت: نتایج فعالیت های تجاری فولکس واگن مثبت است و به‌رغم همه مسائل نیازی به فروش دارایی نیست.

گفتنی است فولکس واگن سال گذشته رنشلر را که از مدیران سابق دایملر بود به سمت مدیریت MAN و اسکانیا برگزید و تلاش کرد که در رقابت با دایملر و ولوو موفق تر باشد. دراستراتژی جدید فولکس واگن این واحد به طور مستقل از واحد تولید خودروهای سواری عمل می کند و حتی ارزش سهام خود را جداگانه محاسبه می نماید.

شایان ذکراست فولکس واگن اوایل ماه جاری قرارداد 20 میلیارد یورویی را با 13 بانک امضا نمود و توانست تا بخش اعظمی از نیاز مالی در ارتباط با مسئله رسواییش را تامین کند. لذا گمان نمی رود که این شرکت فعلا نیازی به فروش برخی برندها و یا تاسیساتش باشد.

منبع: خبرخودرو

برچسب ها: فولکس‌واگن ، مان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: