May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۲۱۸۴
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
0
پول‌نیوز- بارش برف و سردی هوا روز دوشنبه موجب تعطیلی مدارس استان اردبیل شد.

آموزش و پرورش اردبیل روز دوشنبه اعلام کرد که مدارس نوبت صبح روز دوشنبه در تمام مقاطع تحصیلی در اردبیل‌، خلخال‌، خورش رستم، سرعین‌، شاهرود‌، کوثر‌، نمین ، نیر و هیر به دلیل بارش برف و سردی هوا تعطیل است.

همچنین مدارس در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی‌، ابتدایی و متوسطه دور اول در ارشق‌، بیله سوار‌، جعفرآباد‌، گرمی و مدارس در مقطع پیش دبستانی در لاهرود و مشگین شهر تعطیل است.

بارش برف که از عصر روز یکشنبه بسیاری از شهرستان‌های استان اردبیل را فرا گرفته هم اکنون نیز ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز اعلام کرد در بیشتر محورهای کوهستانی این استان بارش برف همراه با کولاک در جریان است و گذر از آنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

این مدیریت اعلام کرد به جز جاده خلخال‌- پونل که به علت احتمال ریزش بهمن از مدتی پیش مسدود شده، تمام جاده‌های استان با تلاش راهداران باز بوده و رفت و آمد در آن به شرط داشتن زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرده است که بارش برف و باران تا عصر امروز (دوشنبه) در استان ادامه داشته و به‌تدریج از شدت آن کاسته خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مدرسه ، اردبیل ، سرما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: