کد خبر: ۱۷۲۴۸۰
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
0
طرح آب شيرين كن كنگان با استفاده از 100ميليارد ريال تسهيلات بانك صنعت و معدن براي 25 نفر اشتغال ايجاد كرده و در شبانه روز 10 هزار متر مكعب آب شيرين شده را از طريق خط انتقال 5 كيلومتري به مخزن كنگان منتقل مي سازد.
پول‌نیوز- طرح آب شيرين كن كنگان ، بزرگترين آب شيرين كن بوشهر كه با بهره مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده است در مراسمي با حضور ميداني، معاون آب و آبفاي وزارت نيرو به بهره برداري رسيد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ميداني در اين مراسم گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز حمایت از تولید داخلی و مشارکت دادن مردم در اداره امور کشور ، تقویت بخش خصوصی ضروری است.

وی افزود : ایجاد فضا برای مشارکت بخش خصوصی در شهرها بویژه کلان شهرهای کشور از اولویت های وزارت نیرو است.

میدانی در ادامه با اشاره به موفقیت دولت تدبیر و امید و شرایط بدست آمده در پسا تحریم گفت: بعد از لغو تحریم ها ، کشورهای متعددی از قاره آسیا و اروپا برای مشارکت در پروژه ها به این وزارتخانه درخواست همکاری و تعامل ارسال کردند.

گفتني است طرح آب شيرين كن كنگان با استفاده از 100ميليارد ريال تسهيلات بانك صنعت و معدن براي 25 نفر اشتغال ايجاد كرده و در شبانه روز 10 هزار متر مكعب آب شيرين شده را از طريق خط انتقال 5 كيلومتري به مخزن كنگان منتقل مي سازد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: