May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۳۰۹۲
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
0
دکتر عسکرزاده در پایان از راه اندازی شبکه اجتماعی کسب و کار مجازی در ایران با برند تجاری دیدی بود خبر داد و تصریح کرد: یقین بدانید سال 95 سال بسیار مهمی در عرصه کسب و کار و تجارت مجازی در کشور خواهد بود، چرا که بانک حکمت ایرانیان با راه اندازی شبکه اجتماعی دیدی بود، تحولی بزرگ در این عرصه ایجاد خواهد کرد.
ساختمان شعبه مرکزی بانک حکمت مشهد افتتاح شدپول‌نیوز- در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه سالجاری، ساختمان مدیریت منطقه خراسان و شعبه مرکزی مشهد در محل جدید، با حضور مقامات ارشد بانک حکمت ایرانیان و ارتش جمهوری اسلامی ایران، بطور رسمی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در ابتدای این مراسم احمد عباسیان مهر مدیر منطقه خراسان ، ضمن خوشامدگویی به مهمانان مهمترین هدف بانک حکمت ایرانیان را خدمت رسانی به آحاد مردم شریف ایران زمین و بویژه کارکنان صدیق ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی شعبه مرکزی مشهد در محل جدید ، کیفیت ارائه خدمات نوین بانکی به مردم فزونی یابد .

در ادامه مراسم دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان و مدعوین و تشکر از مدیریت منطقه خراسان و همه کسانیکه در راه اندازی این ساختمان تلاش کرده اند، افزود: بسیار خرسندیم که خداوند متعال این توفیق را نصیب ما نمود تا به یکی از پر تلاش ترین قشرهای این جامعه که همانا ارتشیان غیور و فهیم جامعه هستند ، خدمت رسانی کنیم. چرا که همه ما آرامش و آسایش امروزمان را مدیون این مردان بی ادعا و نیک نهاد هستیم که جانانه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، نقش آفرینی کردند .

وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان در سال 94 حرکت بزرگی را به سمت کسب بازارهای جهانی آغاز کرد و در این راستا موفق شد با اخذ مجوز سوئیفت در زمانی که تحریم ها به سایر بانکها اجازه اخذ چنین مجوزی را نمی داد ، اقدام مهمی را انجام دهد .

وی تصریح کرد:  در کنار اخذ مجوز مراحل سه گانه ارزی ، اخذ مجوز سوئیفت ، سبد خدمات بانکی بانک حکمت ایرانیان  به عموم مشتریان را در حوزه ارزی کامل نمود و امروز نیز که شاهد راه اندازی صرافی بانک هستیم ، چرخه تکامل این خدمات به فضل پروردگار شایان توجه  است .

دکتر عسکرزاده در پایان از راه اندازی شبکه اجتماعی کسب و کار مجازی در ایران با برند تجاری دیدی بود خبر داد و تصریح کرد : یقین بدانید سال 95 سال بسیار مهمی در عرصه کسب و کار و تجارت مجازی در کشور خواهد بود ، چراکه بانک حکمت ایرانیان با راه اندازی شبکه اجتماعی دیدی بود ، تحولی بزرگ در این عرصه ایجاد خواهد کرد .

در بخش دیگری از این مراسم نیز امیر جهانشاهی فرماندهی قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش نیز در سخنانی گفت: با راه اندازی بانک حکمت ایرانیان ، خدمت رسانی به کارکنان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران روند بسیار  خوبی پیدا کرده است و انشاءا.. این مسیر همچنان با صلابت ادامه داشته باشد. جا دارد از عملکرد بانک حکمت ایرانیان در ارائه خدمات به کارکنان زحمتکش ارتش تقدیر و تشکر داشته باشیم .

وی افزود : امیدوارم بانک حکمت ایرانیان همواره در نیل به اهداف خود موفق عمل کند و ما نیز در این خصوص از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نخواهیم کرد .

بر اساس این گزارش ، در این مراسم ریاست هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان ، دکتر غفرالهی ، امیر فیروزیان فرمانده آماد و پشتیبانی شمالشرق نیروی زمینی ارتش ، امیر رشادی فرمانده پدافند منطقه امام رضا (ع) شمالشرق کشور  و جمعی از مقامات ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و بانک حکمت ایرانیان حضور داشتند .

نشانی ساختمان مدیریت منطقه خراسان و شعبه مرکزی مشهد :

مشهد ، خیابان امام خمینی ، حدفاصل سه راه دارایی و چهار چهار طبقه ، ساختمان مدیریت منطقه خراسان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: