April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
رییس کمیته عمران شورای شهر هدف از طرح ساماندهي حمل و نقل بار و كالا را اعلام كرد:
کد خبر: ۱۷۳۲۲۶
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
0
دكتر اقبال شاكري گفت: وانت بارها و پيك هاي موتوري نیز مانند تاكسي ها، نوعي از خدمات حمل و نقل شهري را ارائه مي دهند و ايجاد و برقراري هماهنگي در اين بخش ها لازم است تا فعاليت اين صنوف نيز در قالب يك نظام مطلوب انجام شود.
حمايت شهرداری تهران از رانندگان وانت بار و پيك هاي موتوريپول‌نیوزرييس كميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران با تأكيد بر لزوم اجراي طرح ساماندهي وضعيت حمل و نقل عمومي بار و كالا به عنوان اقدامي مثبت گفت: ساماندهي پيك هاي موتوري و وانت بارها جزو وظايف ذاتي مدیریت شهری است اما با توجه به جايگاه اتحاديه های مربوطه در اين حوزه، بايد از اطلاعات اين بخش ها و همکاری آنها استفاده شده و هر گونه اقدامي در قالب اين طرح، بايد با هماهنگي شهرداري تهران و اتحاديه های مربوطه انجام شود.

به گزارش گروه اجتماعی پول‌نیوز، دكتر اقبال شاكري افزود: وانت بارها و پيك هاي موتوري نیز مانند تاكسي ها، نوعي از خدمات حمل و نقل شهري را ارائه مي دهند و ايجاد و برقراري هماهنگي در اين بخش ها لازم است تا فعاليت اين صنوف نيز در قالب يك نظام مطلوب انجام شود.

وي با اعلام اين كه وانت بارها و پيك هاي موتوري نيز مانند تاكسي ها، بخشي از ناوگان حمل ونقل شهري اند، تأكيد كرد: از اين رو، همه هماهنگي ها و همكاري هايي كه در ناوگان تاكسيراني انجام مي شود، بايد در اين دو حوزه نيز اتفاق بيفتد.

رييس كميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأكيد بر اين كه هدف از اجرای طرح ساماندهي حمل و نقل بار و كالا در تهران، حمايت از رانندگان وانت بارها و راکبان پيك هاي موتوري است، نه ايجاد مانع پيشِ روي آنها، خاطرنشان كرد:   با اجراي اين طرح،‌ هم دريافت خدمات و هم ارائه خدمات تسهيل خواهد شد و البته نظارت بر ناوگان نيز تشديد مي شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: