May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
پول‌نیوز- عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، در بازدید از پروژه های سرمایه گذاری، روند اجرای آنها را موفقیت آمیز قلمداد کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرای فرمان امام و عضو هیئت مدیره این سازمان و هیئت همراه، به همراه اسماعیل زمانی مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت  مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، از پروژه های سرمایه گذاری در بخش های فولاد، آلومنیوم و نفت در منطقه  بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدیدها، با اشاره به دلاوری ها و رشادت های دیروز رزم آوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز خوزستان به سبب بهره مندی از تجربه دیروز و توانایی و تخصص امروز جوانان خود، باز هم در حال حماسه سازی است اما این بار در عرصه اقتصاد جهادی و مقاومتی قدم بنا نهاده است.

مخبر دزفولی در خصوص برنامه های ستاد اجرای فرمان امام و مجموعه های تابعه نظیر بنیاد برکت در خوزستان و منطقه آزاد اروند افزود: این ستاد، حرکت های بسیار اساسی و زیربنایی را در حوزه سرمایه گذاری در صنعت به ویژه در فولاد سازی، آلومنیوم سازی و نفت در استان خوزستان و منطقه آزاد اروند شروع کرده است که کارخانه فولاد جهان آرا، با تولید ۱/۲میلیون تن فولاد در ابتدای کار خود و سپس افزایش آن به میزان ۱/۸ میلیون تن در فاز بعدی توسعه، از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به روند مطلوب سرمایه گذاری در اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند به همت مدیری همچون اسماعیل زمانی، در راستای توسعه اقتصادی و رفع محرومیت حاصل از دوران پس از جنگ در آبادان و خرمشهرو مناطق همجوار، همانند ستاد اجرای فرمان امام و بنیاد برکت، اقدامات خوبی را به ثمر رسانده است. تلاش هایی که در حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و دیگر بخش های اجتماعی و فرهنگی در حال رخ دادن در منطقه آزاد اروند است، در نتیجه درایت و توانمندی های مدیرعامل و زیر مجموعه آن مدیریت می باشد و ما در این زمینه شکر گذار خداوند متعال هستیم که فردی همچون زمانی، دلسوز و یادگار دوران های مختلف پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی، این بار در صحنه اقتصادی، با تمام توان خود و انرژی مضاعف در حال فعالیت است و این، شایسته تقدیر و تشکر است.

مخبر دزفولی در ادامه و در تشریح فعالیت های ستاد اجرای فرمان امام در استان خوزستان خاطر نشان کرد:حجم سرمایه گذاری در استان خوزستان و در دو بخش فولاد و نفت، به ترتیب ۱۰ هزار میلیارد تومان و یک هزار و پانصد میلیارد تومان می باشد و ما علاوه بر آن در زمینه ساخت مدارس، و محرومیت زدایی در بخش های ناتوان و ضعیف در سطح استان، اقدامات شایسته ای را با همیاری بنیاد برکت در حال انجام هستیم. در زمینه صنعت نیز در حال مطالعه و بررسی برای راه اندازی کارخانه کاغذ سازی هستیم که امیدوارم بخش مهمی از این صنعت در کشور تامین شود.

در پایان گنزالس، مشاور پروژه سرمایه گذاری در فولاد جهان آرا خاطر نشان کرد: داستان ها و روایت های خرمشهردر دوران های مختلف به ویژه در جنگ و پس از پایان آن، برای تمام جهان شاخته شده است و ما مفتخریم که در این خاک مقدس در حال فعالیت و خدمت هستیم و من در اینجا صمیمانه ا زمدیر عامل و دیگراعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند برای جهاد و کوشش آنها در بازسازی اقتصادی و زیربنایی خرمشهر تشکر می کنم و امیدوارم با به راه افتادن تولید در کارخانه های فولاد سازی کاوه و جهان آرا و همچنین آلومنیوم سازی، می توانیم شاهد رشد و بلوغ عظیم اقتصادی در منطقه آزاد اروند در آینده ای نزدیک باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: