May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۳۳۹۵
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
0
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد: ماموران انتظامی سه شهرستان این استان، 634 کیلوگرم تریاک، 10 هزار قرص و 16 هزار سی سی شربت روانگردان و اعتیاد آور کشف کردند.
پول‌نیوز- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان نی ریز در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر به سمت این شهرستان، به یکی از محورهای مواصلاتی این منطقه اعزام شدند.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، ادامه داد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو زانتیا شک و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از وسیله نقلیه یاد شده 584 کیلوگرم تریاک کشف شد و یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پراید که به عنوان پشتیبان، خودرو زانتیا حامل این مواد مخدر را همراهی می کردند نیز توقیف شدند.
گودرزی بیان کرد: همچنین در ارتباط با این محموله مواد مخدر، چهار نفر متهم دستگیر شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آباده نیز اظهار داشت: ماموران کلانتری 14 ایزد خواست، هنگام گشت زنی در جاده اصلی اصفهان به سمت آباده، به یکدستگاه موتور سیکلت شک کردند و هنگامی که ماموران قصد متوقف کردن این وسیله نقلیه را داشتند، راکب آن بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار کرد.
سرگرد اسماعیل زراعتیان افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز در محور های فرعی، راکب موتور سیکلت دو کیسه پلاستیکی حاوی 50 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را رها کرد و از صحنه متواری شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اقلید نیز بیان داشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک باب مغازه را که به محل توزیع داروهای غیرمجاز تبدیل شده بود شناسایی کردند.
سرهنگ محمدحسین اسکندری اظهار کرد: در بازرسی از این مغازه 10 هزار قرص و 16 هزار سی سی شربت روانگردان و اعتیاد آور کشف شد و در ارتباط با این اقلام مکشوفه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: موادمخدر ، فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: