سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۷۳۶۰۹
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
0
7 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری کشور انتخاب شدند.
هیات مدیره سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری انتخاب شدندپول‌نیوز- جلال تاجیک، مدیرکل دفتر مناطق نمونه گردشگری با اعلام این خبر گفت: معرفی و شناسایی مناطق نمونه گردشگری از ابتدای سال 84 که زیربنای این برنامه گذاشته شده بود، با بی انضباطی و تصمیم های غیرکارشناسی همراه بود، به طوریکه هزار و 168 منطقه نمونه گردشگری در سطح کشور بدون کارشناسی و به صورت غیراصولی مصوب شده بود.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، تاجیک ادامه داد: از دو سال پیش تاکنون و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بازدیدهای استانی مسئولین و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی در بخش مناطق نمونه گردشگری برای ساماندهی وضعیت این مناطق آغاز شد.

تاجیک تصریح کرد: با همکاری شورای عالی معماری و شهرسازی، آئین نامه ها و شیوه نامه های تعیین مناطق نمونه گردشگری مورد بازبینی قرار گرفت و تغییرات مورد نیاز اعمال شد، این اقدامات موجب شد تا تمامی منطق نمونه گردشگری امروز برای سازمان میراث فرهنگی قابل شناسایی باشند.

مدیرکل دفتر مناطق نمونه گردشگری اضافه کرد: در راستای ساماندهی این مناطق، نخستین نشست عمومی سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری(بخش خصوصی) در مهرماه سال جاری برگزار شد، دستاورد این نشست تعیین یک هیات موسس و برگزاری چند جلسه مفید در رابطه با سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری بود.

وی افزود: هیات موسس سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری در آخرین نشست خود که 12 بهمن ماه سال جاری برگزار شد برای انتخاب هیات مدیره سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری به توافق رسیدند و پس از درج آگهی در روزنامه، جلسه تعیین اعضای هیات مدیره روز شنبه یکم اسفند ماه در اتاق بازرگانی برگزار شد.

تاجیک با بیان اینکه 7 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری کشور انتخاب شدند، یادآور شد: دو نفر از اعضای اصلی هیات مدیره، خانم هستند، همچنین در این جلسه، یک نفر بازرس هم با تایید اعضاء انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل دفتر مناطق نمونه گردشگری تصریح کرد: انتخاب اعضای هیات مدیره سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری با حضور سعید شیرکوند معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و با نظارت معاون امور تشکل های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

وی افزود: اعضای هیات مدیره سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری کشور به عنوان تشکل رسمی و مورد تایید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین اتاق بازرگانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

تاجیک در پایان گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آینده نزدیک بخشی از فعالیت های خود در حوزه مناطق نمونه گردشگری را به این تشکل واگذار می کند.
برچسب ها: گردشگری ، هیات مدیره
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: