کد خبر: ۱۷۴۱۵۰
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
۲
پول‌نیوز- نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی های شرکت های خودروسازی، قطعه سازی و شرکت های مرتبط، موسسات و نهاد های علمی، پروژه ای و خدماتی که در داخل ایران فعالیت می کنند بیان شده است.

این نمایشگاه از امروز نهم تا دوازدهم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. علاقه مندان می توانند از ساعت 12 الی 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.



عکس: مهدی کرمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
رضا اردلان
Iran, Islamic Republic of
01:32 - 1394/12/10
بیشتر به نمایشگاه خودروی شانگهای شبیهه تا تهران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:56 - 1394/12/11
بنظرم صنعت خودروی کشور چین درحال گذار از مرحله مهمی است که در این مرحلهکیفیت آن در سطح جهانی پذیرفته شده نیست و درمقابل، خیانتهایی که در عرصه خودروی کشور ما می شود؛ شرایط را برای چین فراهم کرده و خواهد کرد که این دوره گذار که بازاری برای محصولاتش وجود ندارد را به سلامتی سپری کند و با این سرعت پیشرفتی که ما از صنعت چین سراغ داریم؛ در آینده نزدیک به سطح فن آوری کشورهای مطرح در زمینه تولید خودرو خواهد رسید و این موفقیت را مرهون بی سامانی و خیانتها و عدم کفایتهایی است که در عرصه صنعت و تجارت خودروی کشورمان وجود دارد!!!!!!!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: