کد خبر: ۱۷۵۳۵۱
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
0
قرار است همکاری های دو جانبه در پنج زمینه فنی، بازرگانی، سیستم ها و نرم افزارهای هوانورد (Aviation It system)، عملیات ناوبری هوایی و تجدید ساختار باشد.
هما و لوفت هانزا تفاهم نامه همکاری امضا کردندپول‌نیوز - تفاهم ناهم همکاری های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) و گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا در پنج زمینه فنی، بازرگانی، سیستم ها و نرم افزارهای هوانورد، عملیات ناوبری هوایی و تجدید ساختار با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هیأتی از گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا دیروز(چهارشنبه) با حضور در وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه مشترکی با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) امضا کرد.

این تفاهم نامه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بین فرهاد پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) و «هری هومیستر» مدیر گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا به امضا رسید و قرار است همکاری های دو جانبه در پنج زمینه فنی، بازرگانی، سیستم ها و نرم افزارهای هوانورد (Aviation It system)، عملیات ناوبری هوایی و تجدید ساختار باشد.

بخش فنی شامل همکاری های گسترده در حوزه تعمیرات و نگهداری هواپیما و بخش بازرگانی نیز شامل همکاری طرفین در حوزه انتقال مسافر و بار خواهد بود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: