May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۵۵۰۳
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
0
بیشتر این پروژه ها شامل طرح های فاضلاب است که اینک بخشی از آنها آماده شده و بخش هایی همچون تصفیه خانه در حال آماده سازی است.
پول‌نیوز - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 53 پروژه آب و فاضلاب به ارزش افزون بر 10 هزار میلیارد ریال آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

حمیدرضا جانباز افزود: بیشتر این پروژه ها شامل طرح های فاضلاب است که اینک بخشی از آنها آماده شده و بخش هایی همچون تصفیه خانه در حال آماده سازی است.

به گفته این مقام مسئول، مصرف پساب این طرح ها و پروژه ها تضمین شده است.

وی افزود: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای این طرح ها به یک فهرست مشترک رسیده و با اعلام فراخوان، به صورت بالقوه آماده واگذاری هستند.

جانباز، ارزش این طرح ها را افزون بر 10 هزار میلیارد ریال اعلام کرد که بر اساس اعتبارات مندرج در موافقتنامه ها و اعتبارات سال های بعد پرداخت می شوند.

پیشتر ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو گفته بود، 53 هزار میلیارد ریال برای انجام پروژه های عمرانی در صنعت آب و برق هزینه شده که سهم بخش آب در این میان 20 هزار میلیارد ریال است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: آبفا ، بخش خصوصی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: