May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۶۳۰۲
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
0
محبتی با بیان این‌که از فردا یکشنبه 8 فروردین پرواز مستقیم از ایلام به مقصد مشهد انجام می‌شود، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه نیز این پرواز انجام می‌گیرد.
 پول‌نیوز- مسئول ایستگاه هواپیمایی آسمان در استان ایلام از راه‌اندازی پرواز «ایلام – مشهد» از فردا (یکشنبه هشتم فروردین‌ماه) خبر داد.

«احمد محبتی» در گفت‌وگویی اظهار کرد: در مجموع هفته‌ای 36 پرواز با میانگین 100 مسافر از طریق شرکت هواپیمایی آسمان از ایلام به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که از فردا یکشنبه 8 فروردین پرواز مستقیم از ایلام به مقصد مشهد انجام می‌شود، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه نیز این پرواز انجام می‌گیرد.

مسئول ایستگاه هواپیمایی آسمان در استان ایلام این خدمت را فرصتی ویژه برای مردم ایلام و کشور عراق دانست و ابراز امیدواری کرد با استقبال بیشتر مردم ایلام و عراق شاهد گسترش این پروازها باشیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پرواز ، هواپیما ، ایلام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: