April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۷۴۳۴
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
0
همچنین غرفه سازمان امروز میزبان پاک آئین، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو و رایزن فرهنگی ایران در آذربایجان بود که ضمن بازدید، مذاکراتی برای گسترش روابط منطقه آزاد ماکو با جمهوری آذربایجان صورت گرفت.
حضور الهام علی اف در غرفه سازمان منطقه آزاد ماکوپول‌نیوز- در دومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری و سرمایه گذاری باکو- 2016، غرفه منطقه آزاد ماکو میزبان الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان و سفیر ایران در این کشور بود.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایحان، از این نمایشگاه که بیش از 30 کشور و نزدیک به 200 شرکت در آن حضور دارند، بازدید کرد و در غرفه سازمان منطقه آزاد ماکو حضور یافت.

همچنین غرفه سازمان امروز میزبان پاک آئین، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو و رایزن فرهنگی ایران در  آذربایجان بود که ضمن بازدید، مذاکراتی برای گسترش روابط منطقه آزاد ماکو با جمهوری آذربایجان صورت گرفت.

در این روز، حضور علاقه‌مندان به توریسم و سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و گردشگری در غرفه سازمان نیز چشم گیر بود. مدیر سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت‌وگو با رسانه‌‌های مختلف ایرانی و آذری، به تشریح برنامه‌های سازمان برای جلب و جذب سرمایه های خارجی پرداخت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: