سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۷۷۶۹۱
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
0
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با ورنر کراس، رئیس کانون اتومبیلرانی، موتورسواری و گردشگری کشور اتریش و رئیس اتحادیه بین المللی گردشگری، توسعه صنعت گردشگری را یکی از مهمترین سیاستهای دولت دانست.
ایران آمادگی میزبانی از گردهمایی های بین المللی گردشگری را داردپول‌نیوز- جمهوری اسلامی ایران آمادگی میزبانی از گردهمایی های بین المللی مرتبط با فعالیت های گردشگری را دارد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز،   مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با ورنر کراس، رئیس کانون اتومبیلرانی، موتورسواری و گردشگری کشور اتریش و رئیس اتحادیه بین المللی گردشگری، توسعه صنعت گردشگری را یکی از مهمترین سیاستهای دولت دانست.

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: پس از توافق جمهوری اسلامی ایران با 1+5 و لغو تحریم های ناعادلانه، روند ورود گردشگران خارجی به ایران رشد قابل ملاحظه ای داشته است، گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف برای بازدید از جاذبه های فرهنگی و تاریخی و همچنین استفاده از جاذبه های طبیعی به ایران سفر می کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌ها و مناسبت های فرهنگی-تاریخی در توسعه گردشگری کشورها نقش موثری دارد، یادآور شد: برگزاری جشنواره های فرهنگی در مناسبت های مختلف با توجه به زمینه های زندگی در هر منطقه از ایران، جلب و جذب گردشگران را به دنبال دارد.

سلطانی فر همچنین به امکانات و توانمندی های کشورمان در بخش گردشگری سلامت اشاره کرد و افزود: با توجه به سرویس های خوب درمانی که در ایران وجود دارد، ما هر ساله میزبان اتباع کشورهای همسایه برای استفاده از خدمات مراکز بهداشتی و درمانی هستیم.

وی در ادامه، اطلاع رسانی را یکی از موارد تاثیرگذار در توسعه صنعت گردشگری دانست و تصریح کرد: در کنار ایجاد زیرساختهای مورد نیاز این صنعت، اطلاع رسانی دقیق و مناسب به گردشگران می تواند در توسعه صنعت گردشگری یک کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کانون اتومبیلرانی و جهانگردی جمهوری اسلامی ایران در اجرای سیاست های توسعه محور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش مهم و اساسی دارد، اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت در توسعه صنعت گردشگری، ما در 2 سال اخیر شاهد روند رو به رشد تقاضا برای سفر به ایران بودیم و تلاش می کنیم تا با تمام توان و امکانات، زیرساختهای مورد نیاز برای پذیرایی از این حجم گردشگران را فراهم آوریم.

سلطانی فر اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی میزبانی از گردهمایی های بین المللی مرتبط با فعالیت های گردشگری را دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین، بالا بردن سطح کیفی خدمات در تاسیسات گردشگری را یکی از مهمترین سیاستهای این سازمان در بخش نرم افزاری دانست و افزود: در این زمینه ما از امکانات و ظرفیتهای موسسات آموزشی داخلی و بین المللی استفاده می کنیم.

در ادامه این دیدار ورنر کراس، رئیس کانون اتومبیلرانی، موتورسواری و گردشگری اتریش و رئیس اتحادیه بین المللی گردشگری با بیان اینکه نخستین بار به ایران سفر کرده است، گفت: شهر اصفهان و جاذبه های فرهنگی و تاریخی این شهر، یکی از بهترین سفرهایی بود که در تمام طول عمر خود داشته ام.

وی همچنین به تعامل سازنده با کانون اتومبیلرانی و جهانگردی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین فعالیت های کانون‌ها، ارائه خدمات و تسهیلات به اعضاء است، همچنین ما به دنبال ارائه خدماتی فراتر از آنچه تاکنون ارائه می شده است هستیم.

کراس با اشاره به اینکه، تامین امنیت در راهها و جاده های یک کشور برای گردشگران مهم و ضروری است، اضافه کرد: ما آماده تبادل و ارائه تجربیات به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رئیس کانون اتومبیلرانی، موتورسواری و گردشگری اتریش در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند میزبانی برگزاری مجمع عمومی "فیا" را بر عهده بگیرد، همچنین این مراسم می تواند بهانه ای باشد تا اعضای مجمع، جاذبه های بی نظیر فرهنگی- تاریخی ایران را ببینند.
یادآور می شود، رضایی بابادی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و لادن جعفری تهرانی مدیرکل دفتر امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست حضور داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: