May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۷۸۶۷
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
0
آوایی عنوان کرد: سعی خواهیم کرد طرح صدور کارت ملی هوشمند طی مدت زمانی سه سال به اتمام برسد و روند ارائه خدمات دستگاهها و نهادها به مردم از طریق دولت الکترونیک صورت پذیرد. با اتمام پروژه مردم به دولت الکترونیک متصل خواهند شد.
پول‌نیوز- رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: امسال بیش از ۱۵ میلیون کارت ملی هوشمند صادر می شود.

سید علیرضا آوایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صدور کارت ملی هوشمند یکی از برنامه های مهم دولت برای ورود مردم به دولت الکترونیک است، بیان داشت: پروژه صدور کارت ملی هوشمند چند سالی است که آغاز شده ولی روند معقول و قابل قبولی نداشته است. با رفع موانع و تقویت زیرساخت ها امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون کارت ملی هوشمند صادر کنیم.

وی عنوان کرد: سعی خواهیم کرد طرح صدور کارت ملی هوشمند طی مدت زمانی سه سال به اتمام برسد و روند ارائه خدمات دستگاهها و نهادها به مردم از طریق دولت الکترونیک صورت پذیرد. با اتمام پروژه مردم به دولت الکترونیک متصل خواهند شد.

آوایی در مورد اتباع بیگانه و نداشتن سند هویتی خاطرنشان کرد: سازمان ثبت احوال به تنهایی نمی تواند در امر ساماندهی اتباع بیگانه و اسناد هویتی موفق باشد. تمامی نهادها باید همکاری مناسبی داشته باشند. در سال جاری ساماندهی اسناد هویتی و حضور اتباع بیگانه در دستور کار این سازمان است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور افزود: مهاجرت به عنوان پنجمین واقعه در شاخص های کشوری مورد توجه است. آمار دقیقی از ایرانیان خارج از کشور و تغییر نشانی ها از ایرانیان داخل کشور نداریم. سعی خواهیم کرد با ایجاد بسترهای مناسب بتوانیم امار درستی از مهاجرت های داخلی و خارجی داشته باشیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: