April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۰۱۷
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
0
مجتبی شادلو اظهار کرد: امسال گوجه‌سبز به دلیل گرمای زودهنگام در برخی مناطق که البته کشت‌شان مانند سال‌های گذشته بسیار محدودتر از دیگر مناطق بود، زودتر به بازار آمد و همین عامل سبب شد تا گوجه‌سبز با قیمت‌های غیرمنطقی و نجومی در بازار عرضه شود.
پول‌نیوز- در حالیکه این روزها گوجه‌سبز نوبرانه در میادین میوه‌وتره‌بار حدود کیلویی 40 هزار تومان فروخته می‌شود، نایب رئیس اتحادیه باغداران معتقد است که مردم تا هفته آینده صبر کنند تا ضمن بهبود کیفیت گوجه‌سبز قیمت آن نیز کاهش یابد و به قیمت منطقی کیلویی حدود 12 هزار تومان برسد.

مجتبی شادلو  اظهار کرد: امسال گوجه‌سبز به دلیل گرمای زودهنگام در برخی مناطق که البته کشت‌شان مانند سال‌های گذشته بسیار محدودتر از دیگر مناطق بود، زودتر به بازار آمد و همین عامل سبب شد تا گوجه‌سبز با قیمت‌های غیرمنطقی و نجومی در بازار عرضه شود.

وی افزود: گوجه‌سبزی که قابلیت مصرف داشته باشد باید حداقل یک ماه قبل از برداشت آفتاب بهاره را نیز تجربه کند؛ بنابراین به مردم توصیه می‌شود تا برای پیشگیری از مشکلات گوارشی خود تا هفته آینده صبر کنند، چراکه هفته آینده نه‌تنها کیفیت گوجه‌سبز عرضه شده به بازار و کمیت‌شان به شدت افزایش پیدا می‌کند بلکه قیمت آن نیز منطقی‌تر خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه باغداران ادامه داد: تا هفته آینده قیمت گوجه سبز عرضه شده در بازار به حدود کیلویی 10 هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار و حدود 12 هزار تومان در بازار مصرف خواهد رسید.

شادلو گفت: آمار دقیقی از تولید گوجه‌سبز در سال جاری وجود ندارد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان تولید این محصول در سال جاری با افزایش قابل توجهی از نظر کمی و کیفی مواجه خواهد شد و به تدریج گوجه‌سبز مناطقی مانند شهرستان‌های جنوب تهران، سمنان و غیره به بازار وارد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گوجه سبز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: