کد خبر: ۱۷۸۱۶۴
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
0
۲۶پول‌نیوز- فروردین ماه جمعی از هنرمندان با حضور در منزل محمدعلی کشاورز تولد وی را جشن گرفتند و او بیان کرد که هرچه دارد از مردم است.

روز گذشته ۲۶ فروردین ماه جمعی از هنرمندان کشور و اعضای کانون کارگردانان خانه تئاتر ایران با حضور در منزل محمدعلی کشاورز و عیادت از وی تولد ۸۶ سالگی او را جشن گرفتند. در این دیدار هنرمندانی همچون محمد بنایی کارگردان و نایب رییس هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر، داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت، نصرت الله وحدت بازیگر قدیمی سینما، بهروز رضوی گوینده و مجری، فرهنگ جولایی تهیه کننده باسابقه رادیو و تلویزیون، فضل الله توکل نوازنده، ناصر خویشتن دار دوبلور و گوینده، اسدالله یکتا بازیگر، ونداد بنایی طراح صحنه و مدیر تولید سینما و تلویزیون، آرمان امام بخش نوازنده، سارا عابدی نماینده کانون کارگردانان خانه تئاتر و... حضور داشتند.

محمدعلی کشاورز در این دیدار بر لزوم توجه به هنر تئاتر و پیشرفت آن اشاره کرد و گفت: سینما و تلویزیون پیشرفت نمی کنند مگر آن که تئاتر پیشرفت کند.

وی همچنین به نقل چند خاطره از سابقه ایفای نقش در تئاتر پرداخت و برای تمامی هنرمندان آرزوی سلامتی کرد.

این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون همچنین بیان کرد: ما هر چه داریم از مردم است، هنر ما برای مردم و خود ما هم برای مردم هستیم.

کشاورز در این جلسه از زنده یاد علی حاتمی، اکبر خواجویی و عباس کیارستمی به نیکی یاد کرد.

علی اکبر محلوجیان نویسنده سریال «پدر سالار» نیز با یک تماس تلفنی با کشاورز، ۸۶ ساله شدنش را تبریک گفت. سپس فضل الله توکل و گروه نوازندگان همراه او قطعه ای را به مناسبت سالروز تولد کشاورز اجرا کردند و بهروز رضوی نیز به حافظ خوانی پرداخت. گرفتن عکس یادگاری و خواندن ترانه ای برای تولد کشاورز به طور دسته جمعی پایان بخش این دیدار صمیمانه با پدر سالار سینما و تلویزیون ایران بود.

در جشن «شب کارگردان» که اردیبهشت ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران توسط کانون کارگردانان خانه تئاتر برگزار خواهد شد، برای محمدعلی کشاورز و ولی الله شیر اندامی بزرگداشت برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
برچسب ها: پدر سالار ، تولد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: