May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۳۲۵
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
0
سردار مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حادثه اخیر میدان تیر بجنورد که چند دانش‌آموز مجروح ‌شدند علت خطای انسانی بود، گفت: پس از بررسی دقیق موضوع متوجه شدیم که دلیل اصلی این اتفاق خطای انسانی بوده و با عامل این حادثه برابر ضوابط برخورد می‌شود.
پول‌نیوز- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سپاه با واژه اقتصاد مقاومتی آشناست و بسیاری از موانع و راهکارهای تحقق آن را شناسایی کرده است.

سردار سید حسین مرتضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه خراسان شمالی با بیان اینکه رسانه‌ها در سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" باید نگاهشان به سمت سرعت و پیشرفت باشد و پاسخگویی را از مسئولان بخواهند، اظهار داشت: رسانه‌ها باید در این شرایط به سراغ موانعی که سبب کاهش سرعت اقتصاد مقاومتی می‌شود بروند و آن‌ها را شناسایی و رفع کنند.

سردار مرتضوی با بیان اینکه دستورات مقام معظم رهبری درباره راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی حاکی از این است که در این عرصه باید اقدام و عمل جدی شود، افزود: بسترهای لازم برای اقتصاد مقاومتی را داریم، اما نتوانستیم با یک هم‌افزایی بسترهای لازم را در اقتصاد مقاومتی فراهم‌ سازیم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه تلاش‌های کشورهای غربی این است که اقتصاد ما به اقتصاد کشورهای سودجو گره بخورد و از این طریق بر استقلال ما چیره شوند، اضافه کرد: استکبار در نظر دارد به هر شکل ممکن استقلال ما را از بین ببرد اما باید توجه داشته باشیم که اکثر دستاوردهای میهن اسلامی ما در زمان تحریم‌ها به‌دست‌آمده است.

وی گفت: اگر امروز در قله افتخارات قرار گرفته‌ایم به این دلیل است که حربه‌های اقتصادی کشورهای استعمارگر کارساز نشده است و ما پیروز این کارزار بوده‌ایم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه نزدیک به چهار سال است که سپاه با واژه اقتصاد مقاومتی آشناست و بسیاری از موانع و راهکارهای تحقق آن را شناسایی کرده است، افزود: سپاه امروز در بلندترین مرتبه قرار گرفته و امیدواریم 5 قطب توسعه را در استان خراسان شمالی با اقدام و عمل تقویت کنیم.

سردار مرتضوی با بیان اینکه خراسان شمالی در زمینهٔ تولید زعفران، انگور، گیاهان دارویی پتانسیل خوبی دارد و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد، افزود: یکی از مؤلفه‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی وجود منابع ارزان و انبوه بوده که ایران اسلامی از این منابع سرشار است.

سردار مرتضوی گفت: وجود نیروی کار ارزان و دسترسی سریع به بازار مصرف از دیگر مؤلفه‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی است که ایران اسلامی از آن‌ها برخوردار است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به پسا‌برجام نیز افزود: در پسا‌برجام هیچ پیشرفتی نداشته‌ایم اما بسیاری از مسئولان ما شتاب‌زده ذوق‌زده شدند.

سردار مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حادثه اخیر میدان تیر بجنورد که چند دانش‌آموز مجروح ‌شدند علت خطای انسانی بود، گفت: پس از بررسی دقیق موضوع متوجه شدیم که دلیل اصلی این اتفاق خطای انسانی بوده و با عامل این حادثه برابر ضوابط برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه از بروز این حادثه بسیار متأثر شدیم، افزود: امروز به عیادت و دلجویی از حال دانش‌آموزان حادثه‌دیده رفتیم و خوشبختانه حال همگی آن‌ها بهبودیافته است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: میدان تیر ، بجنورد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: