May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۴۸۲
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
0
شپش در خوابگاه دختران دانشگاه "علم و صنعت "و اعلام تعطیلی ۱۰ روزه خوابگاه
بیماری شپش در خوابگاه دخترانپول‌نیوزدبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به شیوع بیماری شپش در پاییز سال گذشته در خوابگاه دختران این دانشگاه گفت: به واسطهٔ کم کاری مسئولان مربوطه، شورای صنفی مدیریت این بحران را برعهده گرفته و خوابگاه برای جلوگیری از شیوع بیشتر و پاکسازی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد.

مرتضی محمودی (دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت) گفت: درباره وضعیت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در این دانشگاه توضیح داد و گفت: در حال حاضر کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه توسط معاونت فرهنگی برگزار می‌شود. ریاست دانشگاه از فعالان طیف منتقد هم برای شرکت در این جلسات دعوت کرده است، اما به دلایلی از حضور در این کرسی‌ها امتناع کردند.

وی با بیان این مطلب که جلسات فعلی با موضوع پیشنهادی همین طیف و توسط معاونت فرهنگی در حال برگزاری است، افزود: از جمله برنامه‌های کلی شورای صنفی در یکسال گذشته پرسش و پاسخ با معاون آموزشی و پژوهشی در آبان ماه و همچنین پرسش و پاسخ با ریاست دانشگاه درباره موضوعات مختلف دانشگاه در آذرماه سال گذشته بوده است.

دبیر شورای صنفی دانشگاه علم و صنعت برگزاری جلسه نقد و بررسی راهکارهای بهبود سربازی برای مهندسان را از جمله برنامهٔ آتی شورا، عنوان کرد و گفت: برای ارتباط هر چه بیشتر با دانشجویان در این ماه اولین جلسهٔ گفتگو با دانشجویان به صورت غیررسمی و در آمفی تئا‌تر روباز دانشگاه برگزار شده است.

محمودی ادامه داد: یکی دیگر از حضورهای پررنگ شورا در کمک به دانشجویان، در مسیلهٔ شیوع بیماری در خوابگاه دختران بود که به واسطهٔ کم کاری مسئولان مربوطه، شورای صنفی مدیریت این بحران را برعهده گرفته و خوابگاه برای جلوگیری از شیوع بیشتر و پاکسازی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد و هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف دانشگاه جهت موجه شدن غیبت دانشجویان صورت گرفت. البته تعدادی از دانشجویان دکتری نیز در هتلی اسکان داده شدند و با حضور شورا امکانات لازم برای آن ها در هتل فراهم آمد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: