May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۵۲۵
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
0
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی آلمان در خردادماه خبر داد.
 پول‌نیوزهادی رضایی در این باره گفت: طی درخواستی که تیم والیبال نشسته آلمان از ایران برای برپایی اردوی مشترک و برگزاری چند تورنمنت با تیم ملی و چند باشگاه مطرح والیبال نشسته مردان داشت، قرار بر این شد این تیم با پرداخت تمام هزینه‌ها برای برپایی اردوی مشترک 21 خردادماه به ایران بیایید و ضمن برگزاری سه دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال نشسته ایران، چند بازی دوستانه نیز با تیم‌های باشگاهی برگزار نماید.

وی همچنین گفت: تیم ملی والیبال نشسته ایران 25 تیرماه به مدت یک هفته برای برپایی اردوی مشترک و شرکت در تورنمنت بین‌المللی چندجانبه با 6 تیم پارالمپیکی حاضر در بازیهای پارالمپیک به آلمان می‌رود. ما به دعوت کشور آلمان پاسخ مثبت دادیم زیرا معتقدیم شرکت در این تورنمنت، در شناسایی نفرات برتر اعزامی به پارالمپیک تاثیر زیادی دارد و ما با آمادگی بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در پارالمپیک حضور پیدا خواهیم کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت از تورنمنت آلمان دو اردوی داخلی با نفرات اعزامی در ایران خواهیم داشت تا تیم را برای شرکت در بازیهای پارالمپیک آماده کنیم.

وی از برگزاری اولین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان با حضور 18 ورزشکار از یکم تا هشتم اردیبهشت‌ماه در تهران خبر داد و گفت: در این اردو از 18 ورزشکار دعوت شده و در پایان اردو این تعداد به 16 نفر و در مرحله بعد به 14 نفر کاهش خواهد یافت تا در نهایت و پس از بازگشت از آلمان به ترکیب نهایی 12 نفر اعزامی به پارالمپیک دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان با تاکید به این نکته که به دنبال کسب عنوان قهرمانی در بازیهای پارالمپیک 2016 ریو هستیم، تصریح کرد: در اردوهایی که تا زمان اعزام تیم به پارالمپیک ریو خواهیم داشت، کسانی پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد که از انگیزه و توانایی بالایی برای این حضور برخوردار باشند و برتری خود را ثابت کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: