May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۶۳۶
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
0
پول‌نیوز- بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای به شرکت های بیمه حداکثر مبلغ بیمه برای خطر فوت در بیمه نامه عمر انفرادی را برای یک بیمه شده از 2 به 4 میلیارد ریال افزایش داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اداره کل امور فنی بیمه مرکزی در بخشنامه ای به مدیران عامل شرکت های بیمه اعلام کرد که بر اساس ماده 7 آییننامه بیمه های زندگی (شماره 68) و حسب موافقت رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای فروردین سال جاری حداکثر مبلغ بیمه برای خطر فوت در یک یا چند بیمه نامه عمر انفرادی صادره در یک یا چند شرکت بیمه برای یک بیمه شده، چهار میلیارد ریال تعیین می شود.


بیمه مرکزی : شناسایی 5 هزار نماینده  دوشغله

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای سیاست های نظارتی و طرح ساماندهی شبکه فروش، اطلاعات نمایندگان و کارگزاران بیمه‌ای را با دستگاه‌های نظارتی مبادله و دو شغله ها را اعلام کرد.

بر اساس این طرح، مشخصات بیش از 5 هزار  نماینده دو شغله برای تعیین تکلیف به موسسات بیمه ابلاغ شده ‌است.

شرکت‌های بیمه موظفند حداکثر تا مدت سه ماه نسبت به اصلاح وضعیت این دسته از
نمایندگان بیمه اقدام کنند.

شایان ذکر است نمایندگان و کارگزاران طبق مقررات مصوب شورای‌عالی‌بیمه مجاز به فعالیت در هیچ شغل دیگری نیستند.

طبق این طرح، شرکت‌های بیمه آرمان، رازی و کارآفرین بالاترین درصد نمایندگان دوشغله نسبت به کل نمایندگان فعال شرکت را دارا هستند. در سه شرکت بیمة سامان، پاسارگاد و پارسیان نیز نسبت نمایندگان دوشغله بیش از 20 درصد کل نمایندگان است.

شرکت‌های بیمة سرمد و کوثر کمترین درصد نمایندگان دوشغله نسبت به کل نمایندگان فعال شرکت دارا هستند.

همچنین شرکت‌های بیمة ایران، پاسارگاد و پارسیان بیشترین تعداد نمایندگان دوشغله از مجموع نمایندگان دوشغله و شرکت‌های بیمه سرمد و تعاون کمترین تعداد نمایندگان دوشغله از مجموع نمایندگان دوشغله را به خود اختصاص داده‌اند.
برچسب ها: سقف ، بیمه عمر ، افزایش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: