May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز پدرپول‌نیوز- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سيزدهم رجب روز میلاد حضرت علي( ع) و روز پدر پیامی را صادر کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، متن پیام به این شرح است:


سيزدهم رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی اولين اختر تابناك آسمان امـامت و ولايت، مولي الموحدين حضرت علي( ع) و روز پدر را به همه مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انسان وارسته اي كه پرورش یافته مکتب نبوت بود و با گفتار و كردار خويش همواره دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لايزال معرفت الهی سیراب ساخته است. او كه در اوج صلابت كلامش لبريز از عطوفت و هر قدمش بر مدارعدالت بود. فصل به فصل زندگاني پربار مولي الموحدين از نخستين روزهاي ترويج يگانه پرستي در فضاي كفر آلود و پرمخاطره مكه و شجاعت بي بديل ايشان در ميدان هاي نبرد گرفته تا گسترش اسلام و پذيرفتن مسئوليت قضاوت و رهبري امت همه و همه سرشار از پند و حکمت و معرفت است .

مولود كعبه در مقام پدر نيز نيكوترين فرزندان را در مكتب آزادگي و انسانيت پرورده است. از اين رو، فرخنده زاد روز امير مومنان علي (ع) شايسته ترين روز براي گراميداشت مقام پدر است. پدراني كه مي كوشند فرزندان اين مرز و بوم را به شايستگي پرورش دهند و با حق وحقيقت آشنا كنند.

با تبريك اين عيد فرخنده و گراميداشت روز پدر از بـارگـاه لایزال الهی، سعادت همه مسلمانان و سلامتي و سرافرازی پدران سخت كوش ايران اسلامي را مسئلت می‌‌نمایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: