May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۹۰۷۷
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
0
پول‌نیوز- دانش آموخته مکتب «اودین تیاتر» و دستیار «یوجین باربا» نظریه پرداز و کارگردان ایتالیایی، برای برگزاری کارگاه آموزشی در جشنواره تئاتر دانشگاهی به ایران سفر می‌کند.

 «پیر آنجلو پومپا» کاگردان جوان ایتالیایی در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، کارگاه آموزشی 5 روزه «کنش و ارتباط» با موضوع بازیگری، اجرا و دراماتورژی برپا خواهد کرد.

محور اصلی این کارگاه آموزشی 5 روزه که هر نوبت چهار ساعت به طول می‌انجامد، "حضور فیزیکی بدن بر صحنه تئاتر"، "ارتباط بازیگران با موسیقی"، "فضا و متن اجرا" است.

این هنرمند جوان، بنیانگذار «استدیو تئاتر آلتامیرا» در کشور دانمارک است که در حوزه تولید و پژوهش تئاتر فعالیت می‌کند.

وی سالها دستیار «یوجین باربا» کارگردان، نظریه پرداز ایتالیایی و موسس تئاتر «اودین» بود که در ایران با نظریه "تئاتر سوم" و "کتاب فرهنگ انسان شناسی تئاتر" شناخته می‌شود.

پومپا با همکاری «استدیو آلتامیرا» و «تئاتر اودین»، پروژه‌های مختلفی چون "داستان‌های دریای شمالی"، "آخر دنیا"، "صندلی خالی"، "دوازده کلمه خوب"، "کلینیک نابینایان" و "به دریا نگاه کن" را در جشنواره‌های تئاتر بین المللی متعدد روی صحنه برد که در آنها از تکنیک‌های متداول تئاتر بر مبنای ارتباط مستقیم گروه اجرا و جامعه استفاده کرده است.

مکان و زمان برگزاری این کارگاه آموزشی متعاقبا اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس WWW.IIFUT.IR مراجعه و یا با شماره تلفن09301954544 تماس برقرار کنند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی از 24 اردیبهشت الی 8 خردادماه به دبیری بهنام نوایی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کارگردان ، ایتالیا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: