سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۷۹۸۷۰
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
0
سعید شیر کوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان در این نشست ضمن پرداختن به نقش قابل توجهی که روستاهای کشور می توانند در جلب توجه و جذب گردشگران به کشورمان ایفا کنند به ایراد راهکارهایی برای رونق بخشیدن و پر رنگ تر ساختن جلوه های گردشگری و جذب گردشگر به مناطق روستایی کشور پرداخت.
ضرورت توسعه گردشگری در روستاها با هدف تامین درآمدپول‌نیوز- در نشست هم اندیشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری کشور که امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت و به کوشش  حوزه معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ترتیب یافت به اهمیت ایجاد و توسعه گردشگری در روستاهای ایران با هدف و رویکرد تامین در امد برای روستاییان و ارتقاء بخشیدن به وضع معیشتی  روستاها و ساکنین مناطق روستایی از این رهگذر پرداخته شد .

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز،  سعید شیر کوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان در این نشست ضمن پرداختن به نقش قابل توجهی که روستاهای کشور می توانند در جلب توجه و جذب گردشگران به کشورمان ایفا کنند به ایراد راهکارهایی برای رونق بخشیدن و پر رنگ تر ساختن جلوه های  گردشگری و جذب گردشگر به مناطق روستایی کشور پرداخت.

وی ضمن برشمردن جاذبه های مختلف موجود در مناطق روستایی اعم از جاذبه های جغرافیایی و طبیعی جاذبه های  بومی و قبیله ای  ؛ جاذبه های تاریخی و فرهنگی گفت : صنایع دستی و تولیدات بومی و روستایی در هر منطقه   می تواند علاوه بر جلب و جذب گردشگر به کشور و رونق اقتصادی عمومی ؛ سبب جذب مستمر و مستقیم پول و نقدینگی به مناطق روستایی  شده و بهبود کیفیت معیشت و زندگی روستاییان کشور را به همراه  داشته باشد.

 وی همچنین امکان تامین اقامتگاه برای گردشگران و توریستها در مناطق روستایی توسط خود روستاییان را از دیگر راههای مناسب جهت  کسب در امد برای روستاها و روستاییان کشورمان  برشمرد.

شیرکوند همچنین توجه ویژه به روستاهایی را که دارای ظرفیت؛ پتانسیل و قابلیت های خاص و  بالقوه ای  برای  سرمایه گذاری و جلب سرمایه گذار اعم از  داخلی و خارجی  هستند را دیگر روش  مناسب و مفید  جهت توسعه صنعت گردشگری و تو سعه سرمایه گذاری در عرصه فرهنگی و روستایی  کشور عنوان کرد.   
    
برچسب ها: گردشگری ، صنایع دستی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: