May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۸۰۰۴۹
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
0
پیام مونسان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس پول‌نیوز- دکتر علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز ملی خلیج فارس پیامی را منتشر کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، متن پیام صادره به این شرح است:

دهم اردیبهشت ماه در تقويم ايران عزيز اسلامي به نام روز ملی خلیج فارس مزین شده است. اين روز فرصت مغتنمي است تا جامعه جهاني بار ديگر پيشينه ارزشمند ملتي يكتا پرست، عدالت خواه و غيور را در دفاع از فرهنگ و تمدن سرزمين خويش مرور كرده و حكايت رشادت هاي ايرانيان سرافراز را براي حفظ استقلال اين مرز پر گهر به خاطر بسپارد.

خليج فارس بدليل واقع شدن در گذرگاه انرژي و مبادلات تجاري جهان از ديرباز اهميت فوق العاده اي در منطقه داشته است  هرچند طماعان و فرصت طلبان به اشكال گوناگون از جمله راه انداختن جنگ هاي رسانه اي، كوشيده اند نيات شوم خويش را در خصوص اين آبراهه بين المللي عملي سازند اما گذري كوتاه بر تاريخ پر افتخار كشورمان نشان مي دهد كه زنان و مردان پارسي چگونه دلاورانه و با غيرت در برابر متجاوزان و دسيسه چينان ايستاده اند و به لطف خداوند منان و به مدد همت و حميت ايرانيان نام خليج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستي براي هميشه در تاريخ اين مرز و بوم كهن ماندگار خواهد ماند.

پس با تبريك اين روز بزرگ كه همزمان با آغازعمليات غرورآفرين بيت المقدس است، بار ديگر ياد و خاطره دلاورمردان و شير زنان ايران زمين كه با نثار جان خويش گوهر گرانبهاي آزادي و استقلال كشورمان را از گزند دشمنان مصون نگاه داشتند گرامي داشته و از خداوند منان سرفرازي و سعادت مردمان غيور و آزاده ايران اسلامي را خواستارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: