April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۰۲۵۴
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
۵
روند حمایتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از انجمن ها و موسسات حمایت از بیماران مختلف کشور در سال 95 نیز با جدیت دنبال می شود.
پول‌نیوز- تخصیص 4 میلیارد ریال منابع برای اعطای وام قرض الحسنه درمان به بیماران تحت پوشش انجمن ام اس.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  روند حمایتی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از انجمن ها و موسسات حمایت از بیماران مختلف کشور در سال 95 نیز با جدیت دنبال می شود.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری این صندوق با انجمن ام اس ایران ضمن تاکید بر مطلب فوق گفت:
در همین راستا مبلغ 4 میلیارد ریال برای اعطای وام درمانی به بیماران تحت پوشش انجمن ام اس ایران تخصیص داده شده که ابین منابع در اسرع وقت و به آسان ترین شیوه ممکن به افراد معرفی شده از سوی این انجمن اعطا خواهد شد.

محمدرضا بهنام حسین پور ضمن تشکر از اعتماد و حمایت های سپرده گذاران قرض الحسنه گفت: بی تردید یکی از مناسب ترین زمینه های اعطای تسهیلات قرض الحسنه بخش درمانی کشور است و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از بدو تاسیس همواره تلاش کرده است که حامی و پشتیبان تمامی انجمنهایی باشد که در زمینه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج فعالیت می کنند.

وی ضمن تشریح پیشینه همکاری این صندوق با انجمن های حمایتی از بیماران در سراسر کشور گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در طول مدت کوتاه فعالیت خود یکی از حامیان انجمن ام اس بوده و تاکنون مبلغ 1760میلیون ریال منابع را مصروف اعطای تسهیلات به بیماران تحت پوشش این انجمن کرده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان با تاکید بر این نکته که دو محور راهبردی مورد توجه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در بحث تسهیلات، عدالت تسهیلاتی و اهلیت اعتباری گفت: همواره تلاش کرده ایم که به مناطق محروم کشور و بیماران این مناطق نگاهی هم ارز و یکسان با بیماران مناطق برخوردار داشته باشیم و با صرف درصد قابل توجهی از منابع در اختیار در قالب تسهیلات درمانی کوشیدیم که این منابع کمیاب و در عین حال ارزان را به افرادی که بیشترین شایستگی را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه دارند تخصیص و در قالب وام پرداخت کنیم.

دکتر وزیری مدیرعامل انجمن ام اس ایران نیز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری تسهیلاتی این انجمن با صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از مساعدت و حمایتهای بی دریغ صندوق از افراد تحت پوشش انجم ام اس در سالهای گذشته تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که این عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان الگو و سرمشق موسسات مالی و دیگر بنگاه های اقتصادی کشور قرار گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
نظرات بینندگان
زهرا علیزاده جواهری
Iran, Islamic Republic of
18:18 - 1395/06/25
من بیمار ام اس هستم چند مرتبه به انجمن گفتم نامه بدید برای وام در جواب گفتند ما هیچ نامه ای برای بانک نمیدهیم پس این نامه رو از کجا باید گرفت؟؟؟؟
شیما تقوائی
Iran, Islamic Republic of
21:35 - 1395/10/12
خیلی ممنون از توجه بانک پارسیان به بیماران ام اس .من از13سالگی ام اس دارم لطفا شرایط وام را بیشتر توضیح دهید مبلغ واقساط لطفا
سعید
Iran, Islamic Republic of
18:03 - 1395/10/24
با سلام من مدت ۶ سال هست بیماری ام اس دارم با توجه به اینکه در شهرستان ایلام هستم و از لحاظ مالی و دارویی در مضیقه می باشم به بانک مراجعه میکنم واسه وام میگن هیچ چیزی وجود نداره وفقط در سایتها نوشته میشه...فقط با توجه به اینکه درد میکشیم دردمون رو بیشتر میکنن....۶ ساله هم جز انجمن بیماران ام اس می باشم
راد
Iran, Islamic Republic of
08:40 - 1396/03/18
سلام:
میخوام یه چیزی خدمتتون عرض کنم که چرا بیماران رو اذیت میکنید من خودم چندین بار مراجعه کردم به بانک گفتن این وام فقط شایعه هست تا کی میخوایید به این مردم دروغ بگید شما خودتون به بانک ها سر بزنید بعد مردم رو سر کار بذارید
ghazal
Iran, Islamic Republic of
16:43 - 1398/03/07
یعنی دروغه این وام؟
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: