May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۰۲۵۵
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
0
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در خصوص اقدامات آموزشی سال گذشته اظهارداشت: در سال گذشته در مباحث آموزشی بانک تغییرات زیادی حاصل شد که این روند به منظور ارتقاء سطح علمی کلیه همکاران در سال جاری ادامه خواهد یافت.
برگزاری سمینار سراسری مدیران بانک مهر ایرانپول‌نیوز- سمینار سراسری مدیران ادارات مرکزی و استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل سالن رازی مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره، صمدی، غفاری و پرتو افکنان اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای ادارات مرکزی و مدیران شعب استان ها در این همایش حضور داشتند.

تعیین استراتژی و برنامه ریزی بانک در سال 95 در حوزه جذب منابع، توزیع عادلانه منابع بانکی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، اهمیت پیگیری وصول مطالبات، رعایت بهداشت اعتباری و لزوم آموزش پرسنل از محورهای برگزاری این سمینار بود.

سیامک دولتی در این سمینار سراسری با اشاره به دستاوردهای بانک در سال گذشته و اهمیت انتقال تجارب آن به امسال بیان داشت: در سال 95 تمامی مدیران باید با یک برنامه ریزی مدون و معین فعالیت خود را آغاز نمایند تا بروز توانمندی های بسیار مناسبی را در زمینه های جذب منابع پایدار، کاهش ایجاد مطالبات و تخصیص بهینه منابع به مصارف شاهد باشیم.

وی با تاکید بر پرهیز از شعار زدگی در تبیین استراتژی های بانک ادامه داد: در تعیین اهداف سال گذشته و امسال از هرگونه اقدامات خارج از دسترس پرهیز کردیم و تلاش شد تا با کمک تمامی همکاران بر مبنای آنچه که قابلیت انجام و یک چشم انداز مناسب برای بانک به همراه دارد را محقق نماییم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در خصوص اقدامات آموزشی سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته در مباحث آموزشی بانک تغییرات زیادی حاصل شد که این روند به منظور ارتقاء سطح علمی کلیه همکاران در سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: افراد جوان، هوشمند و مستعدی مجموعه صف و ستاد بانک قرض الحسنه مهرایران را تشکیل داده اند و این قابلیت وجود دارد تا ما آموزش های لازم و تخصصی را برای آنها در نظر بگیریم.

دولتی افزود: در سال گذشته کارگاه ها، کلاس ها، همایش ها و سمینارهای تخصصی زیادی در حوزه های مختلف بانکداری برای همکاران برگزار شد که انشالله این روال در سال جاری نیز ادامه پیدا نماید.

برگزاری سمینار سراسری مدیران بانک مهر ایران

برگزاری سمینار سراسری مدیران بانک مهر ایران

برگزاری سمینار سراسری مدیران بانک مهر ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: