April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۰۶۰۱
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
0
فروزان به وظیفه ذاتی شورا و شهرداری ماکو اشاره و خاطر نشان کرد: شورا و شهرداری ملزم به ارائه خدمات به مردم در قبال اخذ عوارض است در حالی که شورا و شهرداری ماکو با فرافکنی وظایف ذاتی خود را به سایر سازمان‌ها محول می نماید.
انتقاد شدید فروزان از عملکرد شورا و شهرداری ماکوپول‌نیوز- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از شورا و شهرداری ماکو در بحث خدمات رسانی به مردم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در مراسم تجلیل از معلمان منتخب و بازنشسته منطقه آزاد ماکو نسبت به فرافکنی رئیس شورای اسلامی شهر ماکو در سخنرانی‌اش در نماز جمعه ماکو در مورد تعریض خیابان امام خمینی (ره) ماکو، اظهار داشت: اقدامی که باید توسط شورای شهر و شهرداری ماکو در خصوص تعهدات خود در مساله تعریض خیابان امام خمینی (ره) انجام می شد، صورت نگرفته و کار واگذاری زمین 10 هکتاری و تغییر کاربری برای تعریض خیابان امام (ره) از سوی شورا هیچگاه عملی نشده است.

وی به وظیفه ذاتی شورا و شهرداری ماکو  اشاره و خاطر نشان کرد: شورا و شهرداری ملزم به ارائه خدمات به مردم در قبال اخذ عوارض است در حالی که شورا و شهرداری ماکو با فرافکنی وظایف ذاتی خود را به سایر سازمان‌ها محول می نماید.

وی همچنین از اختصاص بودجه برای آسفالت کردن 5 کیلومتر از خیابان های شهر ماکو خبر داد و تصریح کرد: برای آسفالت این میزان خیابان به بیش از 4 میلیارد تومان بودجه نیاز است.

انتقاد شدید فروزان از عملکرد شورا و شهرداری ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، همچنین تعریض جاده ماکو بازرگان را مورد اشاره قرار داد و گفت:این جاده ها  با عرض 11 متر در شان مردم منطقه تجاری و ترانزیتی ماکو نیست؛ با وجود بزرگترین مرز زمینی کشور در این منطقه و با تردد سالانه 300 هزار دستگاه کامیون، هیچ گونه توجهی از سوی مسئولان این منطقه، به وضعیت جاده ها نشده است.

 وی همچنین به اتهامات بی اساس توسط برخی از مغرضان اشاره کرد و گفت: قدردانی مردم از اقدامات سازمان منطقه آزاد ماکو، اشتیاق به خدمت را بیشتر می کند و وظیفه ذاتی ما خدمت بی منت به نظام جمهوری اسلامی و مردم این منطقه است.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو  در ادامه به قوانین مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: در مناطق آزاد کشور بر اساس قانون نمی توان یک ریال از بودجه مناطق را در خارج از منطقه هزینه کرد، مگر با مجوز هئیت دولت؛ اما برخی افراد با ایراد این اتهامات قصد تشویش اذهان عمومی را دارند.

فروزان در ادامه نقش معلمان را در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اساسی و بی بدیل دانست و خاطر نشان ساخت: باید شان و جایگاه این قشر زحمت کش در سطح بسیار بالایی حفظ شده و برای رفاه آنها تلاش کرد.

 وی به اختصاص 5 میلیارد تومان از سوی سازمان برای بحث توسعه آموزش و پرورش منطقه اشاره کرد و افزود: متاسفانه در قبال کمک سازمان به آموزش و پرورش منطقه، تعهداتی را که وزارت آموزش و پرورش داشته هنوز به نحو احسن انجام نداده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین از  آغاز عملیات اجرایی 4 بانده کردن جاده مرگنلر - ماکو، در اواخر هفته جاری و با حضور استاندار آذربایجان غربی خبر داد و گفت: فاز دوم تعریض جاده ماکو کشمش تپه نیز به زودی آغاز می شود.

امام جمعه ماکو نیز در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ معلمان گفت: تمامی کلمات و واژگان از تعریف معلم ناتوان هستند.

حجت الاسلام ایوب رنجبری اخلاص و حسن خلق را از ویژگیهای بارز معلمان نام برد و افزود: معلمان باید به شغل خود افتخار نمایند چرا که معلمی شغل انبیا بوده و هدایت و راهنمایی نسل بشر را بر عهده دارند.

 در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایا از 17 نفر از معلمان برگزیده و بازنشسته منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

انتقاد شدید فروزان از عملکرد شورا و شهرداری ماکو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: