کد خبر: ۱۸۰۸۵۸
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
0
پول‌نیوزعلی رغم ادعای ائتلاف عربی - آمریکایی اشغالگر یمن به رهبری عربستان سعودی مبنی بر پاکسازی بندر مکلای یمن از حضور گروه تروریستی تکفیری القاعده، تصاویر منتشر شده از سوی رسانه های نزدیک به این گروه نشان از ارسال پی در پی کاروانهای تسلیحاتی به این شهر دارد.

بنابر این گزارش، تصاویر منتشره مربوط به انبارهای مملو از تسلیحات گروه تروریستی بین المللی القاعده "شبه جزیره عرب" به مرکزیت استان حضرموت یمن می باشد. رسانه های یمنی از نقل و انتقال علنی کاروانهای سوخت و تسلیحات و مهمات گروه القاعده در مسیر ارتباطی بندر مکلا به سایر مناطق تحت سیطره این گروه در استان حضرموت خبر داده اند. این در حالی است که بمب افکنهای اف 16 ارتش آل سعود طی یکسال گذشته با بمباران بی امان مسیرهای تدارکاتی مردم یمن حتی اجازه نقل و انتقال مایحتاج ضروری آنها را نیز نداده و کلیه خودروهای باری را هدف موشک های لیزری هوا به زمین خود قرار می دهند.


منبع:العصریه
برچسب ها: یمن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: