May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۱۰۰۹
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
0
محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران که ریاست کارگروه را نیز بر عهده دارد در این برنامه گفت: این مانور بر اساس تصمیم و مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران و با همکاری تمامی سازمان‌های عضو این کارگروه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
دومین مرحله مانور دور میزی مدیریت سیلاب تهران برگزار شدپول‌نیوز- دومین مرحله مانور دور میزی مدیریت سیلاب تهران با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان عضو کارگروه امور سیل و شریان‌های حیاتی تهران با هدف بررسی علل افزایش خطرپذیری سیلاب شهر تهران و ماهیت‌شناسی بحران‌های ناشی از آن و ارائه گزارش‌های سازمان‌های تخصصی عضو این کارگروه به میزبانی شرکت آبفای استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در این مرحله از مانور، سازمان‌های تخصصی گزارش‌های تهیه‌شده بر مبنای کارخواسته‌های تعیین‌شده و توضیحات لازم درباره فعالیت‌های انجام گرفته را ارائه دادند.

محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران که ریاست کارگروه را نیز بر عهده دارد در این برنامه گفت: این مانور بر اساس تصمیم و مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران و با همکاری تمامی سازمان‌های عضو این کارگروه برنامه‌ریزی و  اجرا می‌شود.

او ادامه داد: موضوع سیل در تهران از جمله دغدغه های کلان ما در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل است و باید تمامی سازمان‌ها و نهادها در مسیر کاهش این مخاطره و افزایش آمادگی در برابر سیل طی هماهنگی کامل اقدام و دستورالعمل لازم را تهیه کنند.

در این مرحله  از مانور، کارگروه‌های ١٢گانه  هر کدام از منظر خود به موضوع سیلاب شهر تهران پرداختند و برداشت خود از سیلاب شهر تهران را ارائه دادند.

هم‌چنین نقاط ابهام و موضوعات مورد توجه هر کدام از سازمان‌ها در قالب گزارش مطرح و گزارش مکتوب نیز به هیئت علمی مانورتقدیم شد تا هیئت علمی جمع‌بندی کند و  بر مبنای گزارش‌ها طرح مانور دور میزی تهیه و دستورالعمل نهایی آماده شود.

در دومین مرحله از مانور، نمایندگان شرکت‌های آب و فاضلاب استان تهران، خطوط لوله و مخاطرات نفت منطقه تهران، شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان تهران، سازمان آتش‌نشانی، شرکت گاز استان تهران، سازمان فنی عمرانی شهرداری تهران، ستاد سوخت‌رسانی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به ارائه گزارش در خصوص آسیب‌پذیری و ریسک‌پذیری سازمان‌های خود در زمان وقوع سیلاب پرداختند و ضمن اشاره به نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها، پیشنهادهای خود در را در این زمینه مطرح کردند.

در پایان این مرحله از مانور دکتر جدی مجری علمی مانور به تشریح اهداف و برنامه‌های مرتبط با مانور دورمیزی مدیریت سیلاب تهران پرداخت و گزارشی از جمع‌بندی این نشست ارائه داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: